Greșeli pe care le faci în cariera ta

Probabil că te-ai gândit la ce ar trebui să faci pentru a avansa în cariera ta. Dar, după cum se dovedește, este la fel de important să luați în considerare și ceea ce nu trebuie să faceți.
Cu toții facem greșeli la locul de muncă la un moment dat sau altul. Cu toate acestea, în mod repetat, făcand aceleași greșeli profesionale vă va scădea fericirea la locul de muncă și calitatea vieții. Vestea bună este că multe dintre aceste greșeli sunt ușor de evitat în primul rând.

Iată câteva greșeli profesionale comune și cum să le eviți:

Nu ceri bani suficienți

Înțeleg. Este greu să vorbești și să întrebi ce merită. O mulțime de oameni se fac mici atunci când fac cereri de compensare, gândindu-se că le va face să pară mai competitive.

Cu toate acestea, vă faceți o mare dezavantaj, fără a cere bani suficienți. Dacă nu sunteți plătit, veți putea să-l păstrati atât de mult timp înainte de a începe să vă descurajați de cantitatea de energie pe care o cheltuiți și cât de puțin primiți în schimb.
Nu lăsa doar un număr. Faceți o cercetare de calitate privind compensarea corespunzătoare a salariilor sau a comisioanelor din domeniul dumneavoastră înainte de a face o cerere. Meriți o compensație adecvată!

Lipsește un deadline

După cum spunea scriitorul Douglas Adams: "Îmi plac termenele limită. Îmi place sunetul pe care îl fac în timp ce zboară. În timp ce acest lucru este amuzant și relatabil, dacă vă lipsesc termenele limită, probabil că veți lăsa ocaziile să vă treacă și dumneavoastră.

Fiabilitatea este la fel de importantă că și calitatea muncii pe care o faceți. Dacă nu oferiți la timp în mod constant, atunci veți începe să obțineți o reputație pentru că sunteți infocată. Asta nu va ajută la avansarea în carieră. Pentru a evita acest lucru, fiți sincer când citați o cronologie pentru un proiect. Nu trebuie doar să fii o persoană cu adevărat da, mai ales dacă nu crezi că poți livra pană la o anumită dată. Dacă îți dai seama că faci târguri la un proiect, fii proactiv și cere o prelungire înainte de oră finală.

Lucrați tot timpul

Mulți oameni suferă de iluzia că lucrul mai mult este impresionant și că luarea de timp liber este un semn de slăbiciune. Acest lucru nu poate fi mai departe de adevăr. Dacă lucrați prea mult, în cele din urmă veți fi ars. Munca ta nu va fi la fel de eficace că un lucrător și nu vei avea un echilibru bun și profesional.

Pentru rezultate optime, faceți-vă o listă cu priorități. Recunoașteți-o pentru ceea ce este: o sansă de a recalibra și odihni, astfel încât să puteți atinge terenul care rulează la maxim atunci când vă întoarceți la lucru.

Teama de comunicare

Creșterea și avansarea carierei se referă în mare parte la cine știți. Deci, de ce atât de
mulți profesioniști opresc din comunicare?

Mulți profesioniști renuntă la comunicare după un timp în domeniu, imaginându-se că
nu mai contează. Fără conexiuni, există mai puțini oameni care să se gandească la ține
când apar oportunităti. În cele din urmă, oportunitătile se vor epuiza. Indiferent cât de
departe sunteți în cariera dumneavoastră, continuați să căutati și să întrețineți relații
profesionale cu colegii, colegii și, în mod ideal, și cu un mentor. Niciodată nu știi unde ar
putea conduce!

Învățatul

La fel cum mulți profesioniști renuntă la crearea de comunicare, mulți oameni devin leneși în ceea ce privește procesul de invătare, pe măsură ce avansează în carieră.
Atunci când încetați să invătati că începeți să stagnati în carieră. Acest lucru vă poate face în cele din urmă irelevant și cine vrea acest lucru?

Stați întotdeauna curios. Continuați să invătati despre domeniul dumneavoastră. Revedeți elementele de bază și țineți pasul cu progresul în domeniu. Ascultați podcast- uri, citiți cărti și țineți pasul cu știrile din lume. Vă menține mintea agilă și vă ajută să vă adaptați cât mai curând în industria dumneavoastră.

Repetarea greșelilor de mai multe ori

Într-o anumită măsură, greșelile sunt inevitabile și inevitabile. Puțini oameni ating niveluri de carieră mai mari fără a face o greseală sau două (sau zece). Acest lucru nu este neapărat un lucru rău … dacă reușești să înveți din greșelile tale. Dacă nu înveți din greșelile tale, viața ta profesională va fi că și ziua filmului Groundhog Day, unde continuă să repeți același ciclu.

Cum te poți elibera? Învață din propriile greșeli. Dacă sunteți capabil să recunoașteți o greseală, să invătati din ea și să o evitați în viitor, veți deveni mai puternici și mai stabili în cariera dumneavoastră de-a lungul timpului.

Supărarea pe realitate

Mulți oameni de muncă intră în această capcană. Ei se înfurie cu privire la modul în care sunt lucrurile și le spun prietenilor lor cât de nebuni sunt. Realității nu-i pasă dacă îți place sau nu. Dacă sunteți în căutarea unui loc de muncă, rată șomajului este irelevantă pentru dumneavoastră. Nu vă interesați despre asta! Ai nevoie de o slujbă. Accentul dumneavoastră trebuie să rămană asupra dumneavoastră și a acelei slujbe.

Dacă credeți că discriminarea pe motive de varstă este cel mai mare dușman, atunci ați construit un dușman puternic din aer subțire. Discriminarea pe motive de varstă este reală și sunt și alte forme de discriminare. Și ce dacă? Trebuie doar să ai în vedere un lucru: pe ține! Nu uita că cel mai mare dușman al tău ești chiar tu.

Articolul a fost scris de Enache Matei, copywriter la Flatfy.ro.

Flatfy.ro este un motor de căutare de locuințe propuse spre vânzare și este adresat persoanelor care caută să cumpere și/sau să închirieze case, vile, apartamente, ca de exemplu, pentru cei care caută apartamente de vânzare București , atât pe piața
secundară cât și  pe piața imobiliarelor noi construite în România. Acesta încorporează reclame de la o multitudine de surse pentru a-i asigura clientului o gamă largă de conținut relevant în ceea ce privește industria imobiliară.

Flatfy.com lucrează în 37 de țări, inclusiv cele Est Europene, deci puteți compara prețurile în aceste țări : România ( new.flatfy.ro ), Ungaria și Moldova.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *