Top 5 semne că sunteți un angajator bun

Să fii angajator reprezintă o responsabilitate extrem de mare, însă dacă știi cum să o faci, poate deveni o experiență extraordinară în viață. Îndrumarea altor persoane și faptul că le ajuți prin diverse căi să se dezvolte profesional este, cu siguranță, un sentiment satisfăcător. Totuși, există multe situații în care angajații sunt nemulțumiți, se simt neînțeleși și tratați necorespunzător. Dvs. știți dacă sunteți un astfel de angajator?

 

Iată 5 elemente care demonstrează că sunteți un șef bun!

 

 

  1. Recompensare corectă

Elementul cheie pentru satisfacția la locul de muncă este reprezentat de salariu. Dacă acesta este unul corect, aflat în rezonanță cu media de pe piața muncii, atunci angajatorul și-a făcut datoria pe acest plan. Pe lângă salariu, pot fi oferite diverse beneficii: bonuri de masă, pachete medicale, pachete turistice, decontări etc. Orice ajutor de tip financiar contribuie la fericirea angajaților.

  1. Dezvoltare constantă

Un factor care determină succesul individual al angajatului pe plan profesional, dar și succesul afacerii dvs. este metoda prin care îi oferi șansa de dezvoltare constantă. Este important pentru angajat să nu se plafoneze, să aibă o activitate dinamică, mereu să își poată dezvolta abilități noi. Pentru asta, șeful îl poate înscrie la diferite traininguri și workshopuri în domeniul său de activitate.

 

Dacă locul de muncă oferă astfel de oportunități gratuite, este, categoric, un loc de apreciat. Spre exemplu,  acest studio de videochat din București  oferă traininguri nu numai în primele zile de la angajare, ba chiar sunt disponibile oricând pentru angajatele sale. Cei de la kendrastudio.ro se asigură că toate modelele primesc informațiile și ajutorul necesar pentru a face performanță. Nu ezitați să colaborați cu alte firme pentru a furniza traininguri exclusive angajaților, astfel, se vor simți apreciați.

 

  1. Oportunități de avansare

Un angajat nu va fi mulțumit și nu își va da tot interesul la un loc de muncă unde nu poate primi niciun fel de recunoștință și promovare. Este esențial ca un șef să observe angajatul, să analizeze evoluția sa și să o recunoască printr-o mărire salarială și chiar o promovare în funcție. Omul este făcut să vrea să evolueze continuu, de aceea trebuie să satisfaci această nevoie profesională pentru a fi un angajator bun.

 

  1. Timp liber

Dacă vă respectați angajatul, atunci îi veți respecta și timpul liber. Astfel, trebuie evitate orele suplimentare, iar dacă acestea chiar sunt necesare, trebuie plătite dublu față de norma normală. De asemenea, acceptați cererile de concediu în limita rezonabilă și nu contactați angajații în timpul lor liber.

 

  1. Feedback

Nu există un lucru mai rău decât să nu știi ce crede angajatorul tău despre tine. De aceea, încercați să oferiți mereu feedback, chiar dacă este pozitiv sau nu. Dacă nu aveți numai cuvinte de laudă, încercați să oferiți feedback într-un mod constructiv, care să îl facă pe angajat să înțeleagă că greșește, dar fără să se simtă jignit.

Relația angajator-angajat este una la fel de complicată ca orice altă relație interumană. Ambele părți trebuie să depună efort și să se respecte pentru ca aceasta să funcționeze. Dacă dvs. respectați toate punctele de mai sus, înseamnă că sunteți un șef de lăudat și angajatorii se simt prețuiți la locul de muncă.

Sursa foto: pexels.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *