Nu sunt bani la buget! O firmă din Botoşani are de încasat de la buget 40 de milioane de euro

top salarii- bani multiO mare firmă de construcţii din Botoşani are de încasat de la bugetul de stat aproximativ 40 de milioane de euro, însă plăţile întârzie pe fiecare dintre proiectele derulate. Societatea comercială Cornell’s Floor SRL, controlată de omul de afaceri Marcel Bîrsan, înregistrează mari dificultăţi în finanţarea lucrărilor de pe şantierele sale din cauza modului extrem de greoi în care se fac deconturile.

Potrivit unui reprezentant al firmei, Cornell’s Floor SRL are facturi neachitate de câteva luni de zile, iar asta pune în pericol lichidităţile sale.

Întârzieri la plată au loc în aproape toate programele cu finanţare europeană sau guvernamentală. Spre exemplu, Cornell’s Floor SRL are de încasat bani importanţi din Programul Operaţional Infrastructură Mare, dar şi de la Compania Naţională de Investiţii, Programul Naţional de Investiţii „Anghel Saligny”, Agenţia pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale (AFIR), dar şi prin Agenţia pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, pentru proiecte aflate în derulare care privesc alimentări cu apă, canalizări, asfaltări de drumuri sau construcţii diverse.

„Sunt presiuni mari din partea furnizorilor şi subcontractanților. Activitatea a fost susţinută cu bani din firmă, dar este din ce în ce mai greu să continuăm proiectele”, a spus reprezentantul firmei de construcţii din Botoşani.

Dificultăţi în desfăşurarea activităţii au foarte multe firme de construcţii, care şi-au folosit resursele proprii pentru a avansa în lucrările contractate, fără însă ca facturile emise să fie decontate la timp.

Lovitură pentru bugetari! Ce se întîmplă cu creșterile salariale?

One thought on “Nu sunt bani la buget! O firmă din Botoşani are de încasat de la buget 40 de milioane de euro

  1. O firma foarte cautata de primari. Se bat sa aiba contracte cu ea. Nu stim de ce. Sunt alte firme care au calitate mai buna la lucrari și executie mai rapida dar sunt refuzate. A a se vedea tronsonul de drum strategic mai slab executat decat tronsoanele alaturate, alimentarile cu apa din diferite comune, reabilitarile nereusite de scoli .

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *