Conducerea Spitalului Dorohoi reacționează în urma scandalului iscat după ce un tată s-a plâns că fiul său nu a primit îngrijiri. „Este o întâmplare care chiar dă o palmă spitalului, nemeritată”

Conducerea Spitalului Municipal Dorohoi a reacționat în urma scandalului iscat după ce un tată a acuzat că fiul său, cu sângerare nazală, nu a primit îngrijirile medicale necesare în cadrul unității spitalicești. Vasile Vieru a postat un video pe rețelele de socializare în care arată cum stă la poarta unității spitalicești cu copilul plin de sânge.

„Anul 2022, nu e posibil asa ceva. Întâmpinarea cadrelor medicale este una care te lasă cu un gust amar și oarecum te pregătește de ce se va întâmpla. Copilul plin de sânge, agitat, cu ochii în lacrimi ca nu știu ce sa îi fac, iar răspunsul lor este : așteaptă pe bancă. Au sărit oamenii ce așteptau la rând cu șervețele, să mă ajute, iar toți cei ce au jurat să ajute și să trateze, se uitat și își savurau cafeaua”, a spus botoșăneanul.

Managerul Spitalului Dorohoi, Valerian Andrieș, spune că a fost declanșată o anchetă internă în acest caz, dar a verificat și personal ce s-a întâmplat în momentul în care bărbatul a ajuns cu băiatul la spital.

Pacientul copil a venit prima dată miercuri, e adevărat, prin 112, în Spitalul Municipal Dorohoi. S-a prezentat la camera de primiri Urgențe Pediatrie, doctorul de gardă l-a văzut. El avea un epistaxis oprit. […] Am fost informat de către domnul doctor că el acum cinci ani a avut o intervenție pe sfera ORL la Iași, de atunci prezintă periodic epistaxisuri recidivate. Domnul doctor a consultat pacientul, i-a recomandat o rețetă, inclusiv burete și un consult ORL și a plecat acasă. În cursul dimineții de ieri, la ora 08.00, pacientul a fost adus de părinți cu un epistaxis activ, nu s-a mai dus în Pediatrie, a intrat direct, deci sunt niște circuite în Spitalul Dorohoi, ca în orice spital din România, dar nu asta e important, fiind o sângerare, sângerarea pe orice cale este o urgență și toți medicii, toți colegii mei știu acest lucru. A intrat direct în secția de Chirurgie unde este și cabinetul ORL  la parterul secției și a solicitat consult. Fiind 8.10, asistentul de cabinet, doamna doctor ORL fiind cu noi la vizită că avea pacienți tot cu epistaxis internați în secție și efectuam vizita împreună la ora 08.00- 08.10, doamna asistentă de cabinet, pe tatăl a deschis ușa, a zis că nu este doamna doctor, o chemăm imediat. A invitat pacientul cu tatăl înăntru, tatăl foarte revoltat, nu că plec la Botoșani, și-a luat copilul și nici măcar nu a intrat în cabinet. Nu a avut răbdare un minut, că doamna asistentă ar fi sunat. Era o chestie de un minut- două cât cobora scările”, ne-a declarat managerul spitalului.

Valerian Andrieș susține că la nivelul unității spitalicești se fac eforturi disperate, cu un număr redus de medici, să asigure urgența, dar chiar și așa, niciun pacient nu pleacă acasă fără să fie văzut de un medic.

„Doamna doctor era în lacrimi”

Scandal iscat, spune medicul, dă o palmă spitalului și îi îndeamnă pe toți pacienții care au o reclamație ori consideră că nu au fost tratați corespunzător să apeleze direct la el.

Este o întâmplare care chiar dă o palmă spitalului și nemeritată, părerea mea. Doamna doctor era în lacrimi azi dimineață. „Dar eu văd 35 de bolnavi și numai 16 plătiți, îi văd pe toți de la ușă, stă peste program uneori. Adică nu este normal să vină să deschidă ușa și să spună aaa, nu e doctorul? Plec la Botoșani. Și să trântească ușa”, a mărturisit medicul.

One thought on “Conducerea Spitalului Dorohoi reacționează în urma scandalului iscat după ce un tată s-a plâns că fiul său nu a primit îngrijiri. „Este o întâmplare care chiar dă o palmă spitalului, nemeritată”

  1. un spital de mahala unde se dau spagi , sunt regulate si femeile de serviciu… doar medicina nu se face …lasati bocelile si popimea sa isi vada de rugăciunile…. un fel de sultanat cu smecheri pusi pe post de ….rusine bai…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *