Doi bunici din Botoșani și-au dat aproape toată pensia pe bilete de avion, ca să-și vadă copiii, dar au regretat amarnic. Ce au pățit după ce au achitat tot

Doi bunici din județul Botoșani și-au dat aproape toată pensia pe bilete de avion ca să-și vadă copiii, în Atena, dar au fost nevoiți să meargă cu autocarul și nici banii pentru biletele de avion nu i-au primit înapoi. Minodora, de 81 de ani, și Mihai, de 90 de ani, au fost nevoiți să meargă 25 de ore cu autocarul, deși aveau bilet de avion la Blue Air. Și-au cumpărat bilet de zbor spre Atena să-și vadă fiica, de Paște.

În ciuda problemelor de sănătate și a faptului că i-a costat jumătate dintr-o pensie, acești soți din Botoșani au făcut tot posibilul să își vadă copilul, pentru că „indiferent de vârstă, rămâi părinte”, potrivit Flightclaim.ro. Nici până acum, Blue Air nu le-a returnat sumele achitate.

„Cu o zi înainte de zbor i-ai anunțat că anulezi călătoria si le reprogramezi revederea peste 3 zile. N-au avut de ales și au acceptat ca să își poată vedea copilul, dar sunt îndreptățiți la o compensație de 250Euro/persoană. La întoarcere le-ai spus ce-i drept din timp că le-ai anulat zborul de tot, deși le-ai luat banii de bilet și de confirmare pe site. Puteai să le oferi o altă cursă cu care să se întoarcă, bătrânii îți plătiseră biletul sau măcar să le returnezi suma. Când colo, nimeni nu dădea de Blue Air. Bunicii s-au întors cu autocarul, în condițiile în care drumul a durat 25 de ore. Fiul lor ți-a scris și te-a căutat de multe ori, dar ai fost de negăsit. Luna viitoare, în septembrie este ziua de naștere a celor 2 pasageri ai tai. Fă-le un cadou frumos și arată-le că lumea în care au trăit de mai bine de 80 de ani nu este atât de lipsită de dreptate, demnitate si respect. Haide să evităm să-i punem în situația de a ajunge în instanță pentru compensațiile pe care le merită pe deplin și pentru banii pe biletele de avion pe care le-au plătit degeaba, fără să aibă parte de zbor. Dragă Blue Air, acesta este un caz real, pentru care Flight Claim își oferă serviciile voluntar. Toate sumele recuperate vor merge în contul pasagerilor”, este mesajul transmis pe Facebook de Flight Claim.

O familie din Botoșani a ajuns la spital cu toxiinfecție alimentară. Toți cei patru membri au mâncat eclere de la o cofetărie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *