Topul reclamațiilor la Spitalul Județean Botoșani. Ce îi nemulțumește cel mai mult pe pacienți

Botoșănenii sunt mai nemulțumiți de comunicarea dintre cadrele medicale și pacienți decât de aspectele tehnice ale îngrijirii medicale. Cel puțin asta reiese din reclamațiile pe care aceștia le-au făcut, de la începutul anului, către conducerea Spitalului Județean Botoșani. Chiar dacă pe rețelele de socializare se plâng de o mulțime de lucruri, puțini sunt cei care își exprimă în mod oficial nemulțumirea.

Asa se face că de la începutul acestui an, au fost înregistrate doar 22 de reclamații în unitatea spitalicească. Cei mai mulți reclamă modul de comunicare dintre cadrele medicale și pacienți, respectiv aparținători.

Cel mai frecvent au reclamat modul de comunicare al personalului medico- sanitar cu pacienții”, ne-a precizat purtătorul de cuvânt al Spitalului Județean Botoșani, Ioan Asaftei.

Pe locul doi în topul reclamațiilor îl reprezintă starea de curățenie pe anumite secții, iar pe locul al treilea programul de vizită. Aceștia s-au plâns că programul de vizită este scurt, dar între timp conducerea spitalului l-a prelungit.

„Era un program scurt de vizită, dar s-a revenit asupra lui, iar acum este program de patru ore în cursul săptămânii și în weekend este prelungit”, a precizat Asaftei.

O singură reclamație a fost la adresa agenților de securitate din spital, o persoană fiind nemulțumită de  comportamentul acestora.

Conducerea Spitalului Județean Botoșani încurajează botoșănenii să își exprime nemulțumirile direct în cadrul unității spitalicești ori online la adresa: [email protected].

 

Urmăreşte-ne pe Google News!

Polițist din Botoșani, în stare gravă, preluat de elicopterul SMURD

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *