Experții au identificat 3 tendințe în comerțul electronic cu articole de modă care vor marca anul 2022

Ultimii doi ani și-au pus amprenta asupra lumii, iar industria comerțului electronic cu articole de modă nu face excepție. Potrivit Statista, vânzările online au depășit 4,2 trilioane de dolari la nivel mondial, iar conform estimărilor ARMO și GPeC, sectorul de e-commerce din România a depășit 6 miliarde de euro în 2021.

Comerțul electronic este o industrie în continuă schimbare și în fiecare an apar tendințe noi. Iată care sunt cele mai importante tendințe în comerțul electronic cu articole de modă din România, care vor marca anul 2022, identificate de specialiștii în oportunități de economisire online promo-codes.ro:

Cumpărături live și prin intermediul rețelelor de socializare

O nouă tendință în media de retail permite companiilor crearea unei relații live cu clienții. Această tendință, populară în rândul consumatorilor mai tineri, s-a născut prin fuziunea lumii fizice și ascensiunea streamingului. Introdus pentru prima dată pe piața din China de Alibaba, conceptul a fost răspândit de compania Burberry în 2016. În mod asemănător, Vivantis este și el unul dintre retailerii care au intrat pe piața autohtonă după o investiție serioasă în ceea ce privește dezvoltarea digitală, cu scopul de a atrage tinerele generații. Clienții sunt atrași atât de gama foarte diversificată de produse oferite, cât și de posibilitatea de a beneficia de reduceri excelente prin folosirea unui cod reducere Vivantis.

Rețelele de socializare precum Facebook, Pinterest, Instagram sau TikTok, rămân, de asemenea, în centrul strategiilor digitale, deoarece dimensiunea socială, care permite compensarea lipsei de contact uman în timpul unei sesiuni de cumpărături, este deosebit de importantă în lumea comerțului electronic.

Ambalaje și produse personalizate

Potrivit unui studiu Ipsos, 72% dintre consumatori spun că designul ambalajului le influențează decizia de cumpărare, reprezentând astfel un vector major al loialității în e-commerce. Pe lângă o ambalare atentă și o livrare rapidă, retailerii merg mai departe în a le oferi clienților o experiență cât mai remarcabilă prin produse personalizate și în ediție limitată, exclusive sau premium. Spre exemplu magazinul Footshop, care se remarcă pe piața din România datorită produselor unice și în ediție limitată, care pot fi achiziționate inclusiv prin folosirea unui cod reducere Footshop, are ca obiectiv major oferirea unor produse adaptate cerințelor consumatorilor autohtoni și adaptarea lanțului de aprovizionare prin alegerea furnizorilor potriviți.

Mai multe modalități de plată

Clienții au nevoi individuale în ceea ce privește metodele de plată, iar riscul de a anula o potențială achiziție dacă nu pot plăti cum doresc în cadrul cumpărăturilor online este foarte ridicat, avertizează specialiștii. O gamă variată de modalități de plată și posibilitatea de a-și salva informațiile în deplină siguranță pe site-urile de cumpărături, pentru a putea efectua achiziția mai rapid la următoarea comandă sunt câteva dintre avantajele pe care clienții din România le apreciază cel mai mult atunci când fac cumpărături online.

Pentru a facilita consumul, tot mai multe magazine online oferă o metodă de plată nouă și avantajoasă numită Buy now, Pay later – „Cumpără acum, plătește mai târziu” prin intermediul căreia produsele pot fi achiziționate direct și achitate ulterior. Potrivit Forbes, acest sistem de plată a generat vânzări de 100 de miliarde de dolari în anul 2021 în întreaga lume, fiind deosebit de popular în rândul consumatorilor din Generația Z și Millennials, care în proporție de 36 %, respectiv 41% și-au exprimat dorința de a folosi această modalitate de plată pentru achizițiile online. În România primul serviciu de acest fel, Mokka, a fost adus pe piață de fintech-ul Revo Technologies și implementat cu succes în cadrul unui parteneriat cu GoMag.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *