Vezi câștigătorii Concursului Naţional de Poezie şi Interpretare Critică a Operei Eminesciene ”Porni Luceafărul”!

zilele eminescu ipotestiCea de- a XXXV-a ediţii a Concursului Naţional de Poezie şi Interpretare Critică a Operei Eminesciene „Porni Luceafărul…” și desemnat câștigătorii Juriul, format din Lucian Vasiliu, Cassian Maria Spiridon, Ed. Revistei „Convorbiri literare”, Călin Vlasie şi Ioan Es. Pop, Nicolae Tzone, Daniel Corbu, Gavril Ţărmure, Bistriţa, Valentin Ajder, Liviu Ioan Stoiciu, Marian Drăghici, George Vulturescu, Marius Chelaru, Adrian Alui Gheorghe, Vasile Spiridon, Bacău, Dumitru Augustin Doman, Sterian Vicol, Ioan Moldova, Ioan Radu Văcărescu, Adi Cristi, Gellu Dorian, avându-l ca preşedinte pe Vasile Spiridon, în urma lecturării lucrărilor sosite în concurs, a decis acordarea următoarelor premii:

SECŢIUNEA CARTE PUBLICATĂ:

like facebookPremiul „Horaţiu Ioan Laşcu” al Filialei Iaşi a Uniunii Scriitorilor din România  – poetei Andreea Voicu, pentru cartea Ce fluieră cămilele pe malul mării, Editura Paralela 45, 2015 şi Elena Mihalachi pentru cartea Locuieşte-mă, Editura Charmides, 2016 ; Premiul Uniunii Scriitorilor din R. Moldova poetului Marina Popescu pentru cartea Ultimul nu va stinge lumina, Editura Paralela 45, 2015 .
.SECŢIUNEA MANUSCRISE:

Premiul Editurii Paralela 45 şi al revistelor „Viaţa Românească” şi  „Euphorion”  – Alexandra Negru; Premiul Editurii Junimea şi al revistelor „Vatra” şi „Scriptor” – Cornelius Ioan I. Drăgan; Premiul Editurii Timpul şi al revistei „Convorbiri literare”  – Ionuţ Bogdan Cărăuşu; Premiul Editurii Vinea şi al revistelor „Familia” „Cronica veche”  – Eliza Liţă; Premiul Editurii Princeps Multimedia şi al revistei „Feed back” – Andreea Pătraşcu; Premiul Editurii Charmides şi al revistelor „Verso” şi „Infinitezimal” – Cristina Costov; Premiul Editurii Eikon şi al revistei „Conta”  – Livia Adriana Mihai; Premiul Editurii 24 de ore  şi al revistei „Simpozion”– Adina Voica Sorohan; Premiul revistei „Familia” –Theodor Paul Şoptelea; Premiul revistei „Argeş” –  Raluca Cosmina Calancia; Premiul revistei „Poesis” – Ionuţ Alupoaie şi Elena Luceac; Premiul revistei „Poezia” – Maria Anastasia Tache şi George Moroşanu; Premiul revistei „Ateneu” – Simina Ioana Teodorescu; Premiul revistei „Porto Franco” – Adelina Ioana Gherasim şi Bianca Maria Bursuc; Premiul Revistei „Hyperion” – Iustin Butnariuc; Premiul revistei „Ţara de Sus” – Sabina Sabotnicu, Ioana Mădălina Dăscălescu, Cătălina Antonescu:

SECŢIUNEA INTERPRETARE CRITICĂ A OPEREI EMINESCIENE:

Premiul revistei „Convorbiri literare” – Emanuel Lupaşcu-Doboş; Premiul revistei „Poesis” – Corina Dumitriu; Premiul revistei „Hyperion” – Simina Ioana Teodorescu; Premiul revistei „Poezia” – Mihaela Loghin; Premiul revistei „Scriptor” – Violeta Zamfirescu.

Sursa: comunicat presa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *