Gala mirilor 2012, organizată la Botoşani

gala mirilorAsociaţia Judeţeană a Organizatorilor de Evenimente Botoşani, în parteneriat cu Clubul Fotografilor Botoşani, cu sprijinul Asociaţiei Judeţene a Jurnaliştilor Profesionişti Botoşani, organizează, în perioada, 1 februarie- 8 martie, Festivalul Judeţean al Tinerilor Căsătoriţi „Gala mirilor 2012″ Botoşani, ediţia a II-a.

 
 
REGULAMENT DE ORGANIZARE SI DESFASURARE
 
Organizatori:
Asociatia Judeteana a Organizatorilor de Evenimente Botosani
Asociatia Judeteana a Jurnalistilor Profesionisti Botosani
Clubul Fotografilor Botosani
 
Locatii de desfasurare: Restaurante si cluburi partenere cu
Asociatia Judeteana a Organizatorilor de Evenimente Botosani
 
Perioada de desfasurare: 01 februarie – 08.03.2012
 
Locul de desfasurare: Teatrul MIHAI EMINESCU Botosani
 
Parteneri festival: Institutii, furnizori si prestatori de servicii artistice din judetul Botosani,
care sunt membri sau colaboratori ai Asociatiei Judetene a Organizatorilor de Evenimente Botosani
 
Parteneri media:
Botosani News, Banul Botosanean, Tele M, Monitorul de Botosani, BT Online, Somax Tv, Botosani Necenzurat, Dorohoi News
 
Calendarul de desfasurare :
01 februarie  – lansarea apelului pentru inscrieri si  nominalizări
25 februarie – ultima zi a inscrierilor si nominalizărilor
25 februarie – 29 februarie
– preselecţii şi deliberarea juriului
01 – 07 martie 2012
–  serate pentru tinerii casatoriti si targ de nunti
 08 martie 2012
– Balul Logodnicilor si Gala Mirilor 2012
 
Categoriile festivalului : vestimentatie, accesorii, momentele specifice ale nuntii, furnizori servicii
 
Nota:
– se vor acorda premiile I,II, III si premii speciale pentru fiecare categorie
‘ in perioada 01. – 08.03.2012 va fi organizat si un targ de nunti
se va alcatui un top al furnizorilor si prestatorilor de servicii din
domeniul organizarilor de evenimente
 
Conditii de participare: Inscrierile si nominalizarile se referă la nuntile desfăşurate  in anul 2011
Propunerile si completarea formularelor de participare se fac de catre miri, nasi si furnizori / prestatori de servicii (organizatori evenimente, fotografi, cameramani, DJ, maestri de ceremonii, florarii, cluburi de dans, stilisti, localuri si restaurante, etc.), urmand ca validarea inscrierilor sa fie facuta de catre un juriu de specialitate. Fiecare nominalizator are dreptul să realizeze maxim o nominalizare per categorie
Atât nominalizatul cât şi nominalizatorul îşi asumă răspunderea pentru corectitudinea informaţiilor furnizateNominalizarile vor cuprinde datele complete de contact ale furnizorilor / prestatorilor de servicii şi ale mirilor inscrisi. Se anexeaza o fotografie tip portret şi 2 – 5 fotografii  ataşate separat , care sa reprezinte una din categoriile urmatoare:
 
Verighete si inele de logodna
 
Alte nominalizari:
 
Important:
Lansarea apelului pentru inscrieri si nominalizări se face public prin intermediul canalelor media şi prin intermediul website-ului  www.organizatorievenimente.ro 
Nominalizările se primesc exclusiv prin email la adresa : [email protected]
Organizatorii realizează selecţia a 5 nominalizări per / categorie
Nominalizările preselectate sunt înaintate comisiei de jurizare spre deliberare
Comisia de jurizare deliberează şi alege câştigătorii pentru fiecare categorie de concurs
Organizatorii şi comisia de jurizare îşi rezervă dreptul de a nu accepta contestaţii.
Deciziile organizatorilor pentru preselecţie şi ale comisiei de jurizare privind câştigătorii sunt finale şi irevocabile
Identitatea nominalizaţilor va fi făcută publică
 
Detalii festival:
Telefon: 0748373332
tel / fax: 0231.511117
e-mail:    [email protected]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *