Anunț pentru toți cei care au cont și card la această bancă: Verificați mesajele primite

Toți clienții CEC Bank trebuie să fie la curent cu cel mai recent și important mesaj transmis de bancă. Acest lucru este în interesul lor. Este esențial să fie conștienți că infractorii au recurs din nou la metoda phishing pentru a fura datele și banii utilizatorilor. Prin urmare, este crucial ca oamenii să fie extrem de vigilenți atunci când primesc un mesaj pretins a fi de la CEC Bank. Indiferent dacă este vorba despre un SMS, un mesaj pe WhatsApp sau un e-mail.

De obicei, hackerii vor trimite mesaje în care solicită diverse informații suplimentare din partea clienților, cum ar fi actualizarea datelor, însă acestea vor conține de obicei un link către un site dubios. În momentul în care cineva accesează acest link, există un risc iminent ca datele să fie compromise. Prin urmare, este crucial ca toată lumea să fie extrem de atentă în astfel de situații.

”Determinarea accesării link-urilor ce duc către website-uri realizate de persoane rău intenționate este una dintre cele mai comune metode de phishing. Scopul acesteia este dezvăluirea de informații personale. Verifică mesajele primite prin SMS, mail sau WhatsApp, asigură-te că provin din surse sigure”, au scris cei de la CEC Bank pe Facebook.

Actualizarea datelor, un pericol

Hackerii sunt conștienți că băncile cer periodic actualizarea datelor. Așa că adesea profită de naivitatea oamenilor și trimit astfel de mesaje în mod fraudulos. De exemplu, reprezentanții ING România, împreună cu cei ai CEC Bank și Banca Transilvania, explicau acum o săptămână că actualizarea datelor este obligatorie pentru a putea continua să beneficiezi de serviciile bancare.

Sursa: capital.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *