Două ședințe publice pentru repartizarea posturilor în învățământul botoșănean. Când sunt programate

Inspectoratul Școlar Județean anunță ședinta de repartizare pe posturi a cadrelor didactice care au participat la examenul de titularizare și care au obținut minim nota 7.

Potrivit IȘJ, joi, 27 iulie, ora 10.00, în Aula Colegiului Național ”A.T.Laurian” are loc şedinţa de repartizare a candidaţilor care au obţinut nota de
repartizare minimum 7 (şapte), la concursul naţional, sesiunea 2023, indiferent de statutul acestora, pe posturi didactice/catedre vacante  publicate pentru angajare cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, la nivelul judeţului în care a depus dosar de înscriere conform Calendarului, în ordinea descrescătoare a notelor de repartizare.

De asemenea, vineri, 28 iulie, ora 10,00, în Aula Colegiului Național ”A.T.Laurian” are loc şedinţa de repartizare, în ordine, a: – cadrelor didactice titulare, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. b) din Metodologie;
-cadrelor didactice titulare, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. c) din Metodologie;
-cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei rămase cu norma didactică de predare incompletă, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. d) din Metodologie;
– cadrelor didactice titulare, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. e) sau 80 alin. (9) din Metodologie, după caz;
-repartizarea cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei care au participat la concursul naţional, sesiunea 2023, conform
prevederilor art. 74 alin. (3), lit. f) sau 80 alin. (9) din Metodologie, după caz;

Candidații vor avea asupra lor actul de identitate. În cazul în care candidatul nu este prezent personal sau printr-un împuternicit (procură notarială în original) la ședința publică de repartizare, cererea acestuia nu se soluționează”, susțin reprezentanții Inspectoratului Școlar Județean Botoșani.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *