Un cunoscut magazin recheamă un produs în magazin. Ce trebuie să facă clienții care l-au achiziționat

În urma unei sesizări efectuate de o clientă, Profi recheamă un produs în magazine. Este vorba despre crema de brânză Latte Carso Mascarpone 250 g, lot 0523 TDV 22/05/2023. După primirea plângerii clientei, a fost efectuată o investigație amănunțită și a fost descoperit un defect în lotul specificat.

În consecință, Profi îi sfătuiește pe clienții care au achiziționat acest produs să se abțină de la a-l consuma și fie să-l arunce, fie să-l returneze. Clienții vor primi o rambursare integrală la prezentarea bonului fiscal.

„Profi acordă prioritate siguranței alimentare, motiv pentru care vă informăm că am inițiat retragerea de la comercializare și rechemarea de la client a articolului: LATTE CARSO MASCARPONE 250 G lot: 0523 TDV 22/05/2023 ca urmare a unor factori de risc. Se recomandă persoanelor care dețin produse din lotul descris mai sus, achiziționate în perioada 31 martie – 2 aprilie, să nu le consume, că să le distrugă sau să le returneze la magazin împreună cu bonul fiscal, urmând să primească în schimb contravaloare lor”, scrie b1tv.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *