Registrul Auto Român: Șeful de reprezentanță are obligația să verifice tot ce vă nemulțumește și să intervină dacă este cazul

Registrul Auto Roman - BotosaniRegistrul Auto Român (RAR) implementează o nouă modalitate de rezolvare a problemelor cu care se confruntă proprietarii de autoturisme.

Potrivit unui comunicat al RAR, nemulțumirile legate de activitatea instituției pot fi semnalate direct șefului reprezentanței.

Este mult mai eficient ca problema să se rezolve pe loc, „la cald”, atât timp cât mașina este acolo și datele sunt proaspete. Pentru că, în acest fel, dacă este vorba despre o eroare de orice natură, intervenția instant este mai eficientă decât revenirea ulterioară. Ne preocupă să ne asigurăm că vizita dumneavoastră la oricare dintre reprezentanțele RAR va beneficia de prestații la cele mai înalte standarde profesionale. La fel de mult suntem interesați să știm că sunteți tratați cu respect de angajații noștri, într-o stare de normalitate relațională reciprocă”, precizează sursa citată.

RAR mai anunță că șefii de reprezentanțe vor fi la dispația clienților în timpul programului de lucru.

Înțelegem problemele pe care le întâmpinați în diferite situații legate de interacțiunea cu reprezentanții RAR, în special în cazurile de interpretare subiectivă a unor prescripții de natură legislativă, tehnică sau administrativă. Exista situații în care inginerii de pe linie nu va pot oferi toate explicațiile necesare de care aveți nevoie astfel încât să plecați de la RAR în deplină cunoștință a unei situații excepționale sau neprevăzute. Motiv pentru care venim în întâmpinarea dvs. cu o modalitate eficientă de a salva timp și nervi! Șeful de reprezentanță are obligația să verifice tot ce vă nemulțumește și să intervină dacă este cazul, astfel încât să evitați risipa de timp prin a trimite petiții sau reclamații retroactiv. La acestea din urmă vă rugăm să apelați numai dacă rezoluția șefului de reprezentanță nu a fost de natură să clarifice aspectele cu privire la care ați avut întrebări. Comunicarea reciprocă și proactivă este soluția pentru ca gradul dumneavoastră de satisfacție în urma interacțiunii cu RAR să fie la nivelul așteptat de ambele părți. Șefii de reprezentanțe sunt la dispoziția dumneavoastră în timpul programului de lucruse mai arată în comunicat.

De asemenea, pe site-ul RAR, www.rarom.ro, la rubrica „Șefi Reprezentanțe”, pot fi găsite datele de contact ale șefilor instituțiilor din țară.

One thought on “Registrul Auto Român: Șeful de reprezentanță are obligația să verifice tot ce vă nemulțumește și să intervină dacă este cazul

  1. așteptăm ca serviciile să ia în vizor in toate țara aceste instituții unde pute, pute urât….curaj sunt numiți politic dar spagile nu au culoare….

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *