WhatsApp lansează o nouă funcție – Actualizare gratuită pentru toți utilizatorii

Dreamstime.com

Aplicația WhatsApp lansează o nouă funcție pentru utilizatori. Oamenii își pot crea avatare personalizate din miliardele de combinații de coafuri, trăsături faciale și ținute. Această funcție este deja disponibilă pe majoritatea rețelelor sociale.

Utilizatorii de pe dispozitivele Android și iOS vor putea să-și creeze personaje virtuale 3D și să le seteze ca imagine de profil sau să le partajeze ca unul dintre cele 36 stickere personalizate.

WhatsApp a anunțat lansarea unei funcții de suport pentru avatarurile personalizabile Meta. Deja disponibile pe Facebook, Messenger și Instagram, personajele de tip Bitmoji reprezintă versiuni digitale 3D ale utilizatorilor „care pot fi create din miliarde de combinații de diverse stiluri de păr, trăsături faciale și ținute”, scrie Meta.

De câteva luni, această funcție a fost lansată pentru utilizatorii Android și iOS pentru testare beta iar acum a fost lansată oficial. Odată lansate pentru public, utilizatorii își pot configura personajele ca 36 de stickere personalizate care prezintă diferite ipostaze și arată o serie de emoții. Aceștia pot chiar să își actualizeze poza de profil cu imaginea avatarului lor.

La începutul lunii decembrie, WhatsApp anunța lansarea unei modalități prin care oamenii să caute și să găsească companiile mari direct în aplicație, astfel încât să poată începe rapid o discuție, iar întreprinderile să fie găsite mai ușor de către clienți.

Conform unui studiu realizat în luna aprilie a acestui an, împreună cu Kantar, peste 65% dintre oameni spun că preferă serviciul de mesagerie în locul e-mailului și telefonului. Oamenilor le place să aibă un canal direct cu companiile pentru a pune întrebări, a primi asistență și a obține informații despre produse în mod rapid și eficient.

Fără e-mailuri de tip du-te-vino, fără punerea în așteptare. Iar pentru companii, este o modalitate excelentă de a oferi asistență, de a aprofunda relațiile cu clienții și de a încheia vânzări, toate acestea în cadrul unei aplicații pe care aceștia o cunosc și o apreciază.

Oamenii își doresc o modalitate simplă nu doar de a găsi, ci și de a ajunge la companii pe WhatsApp, astfel încât să poată obține asistență rapidă, fără a fi nevoiți să caute un număr de telefon, să trimită un e-mail la o adresă de asistență sau să navigheze pe un website complicat. Și, deși multe companii își promovează deja numărul de WhatsApp pe ambalaje, pe afișajele din magazine și pe website-uri, acestea cer adesea o modalitate mai bună de a ajuta mai mulți oameni să afle despre acest canal, informează Realitatea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *