Un hipermarket din Botoșani va majora salariile angajaților din iunie

Kaufland, al doilea jucător din comerţul local după cifra de afaceri, anunţă că începând cu luna iunie veniturile angajaţilor se vor majora, astfel că venitul mediu brut lunar al salariaţilor din departamentele Vânzări şi Logistică va ajunge la 7.600 lei, valoare care include sporurile şi tichetele de masă.

Actual, venitul mediu brut lunar al unui angajat din vânzări şi logistică se ridică la 6.100 de lei, potrivit informaţiilor furnizate pentru ZF de oficialii Kaufland, astfel că majorarea operată de retailerul din comerţul alimentar ar ajunge la 24,5%.

În plus, din luna septembrie, valoarea tichetelor de masă pentru angajaţii încadraţi pe posturi de execuţie creşte la 20 de lei pe zi, de la 15 lei în prezent, plus 33%.

Compania estimează că în perioada ianuarie-aprilie a acordat angajaţilor beneficii a căror valoare totală se ridică la 37 milioane lei, urmând ca în perioada iunie-decembrie aceştia să primească prime şi vouchere de vacanţă şi sărbători de 41 milioane lei.

Primele şi voucherele reprezintă însă doar o parte din pachetul de beneficii pe care Kaufland România îl acordă angajaţilor săi. Suplimentar, aceştia beneficiază de zile în plus de concediul de odihnă – calculate în funcţie de vechimea în companie, asigurare voluntară de sănătate, pachete cadou acordate de sărbători sau pentru începerea anului şcolar, în cazul angajaţilor cu copii, cursuri online gratuite pentru copii, dar şi de reduceri la serviciile acordate de diverşi parteneri externi (abonamente la telecomunicaţii, servicii de turism şi servicii culturale).

Totodată, angajaţii Kaufland beneficiază de abonament 7card – pentru activităţi de sport şi relaxare, şi Bookster – platforma de lectură care funcţionează ca o bibliotecă publică.

„Toate activităţile desfăşurate de membrii echipei contribuie la succesul companiei noastre. Fiecare angajat are un rol esenţial pentru buna desfăşurare a lucrurilor. De aceea, pentru noi este important ca toţi colegii, indiferent de poziţie sau departament, să se simtă apreciaţi şi să ştie că munca le este recompensată pe măsură”, spune Marco Hößl, Director General Kaufland România.

În 2020, Kaufland a obţinut afaceri de 12,8 mld. lei, în urcare cu peste 8% faţă de anul anterior. Spre comparaţie, consumul în ansamblul său a crescut cu 2,2% în primul an de pandemie. Datele financiare ale retailerului pe anul trecut nu sunt publice. Totuşi, la o pondere de aproape 20% în business, vânzările de mărci private pentru Kaufland pot fi estimate la 2-2,5 mld. lei.

De la începutul anului Kaufland a deschis cinci hipermar­keturi, reţeaua ajungând la 152 de unităţi, care angajează peste 15.000 de salariaţi.

Sursa:zf.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *