Un pacient și-a pus fiul să sune la 112, pentru că nu-l ajuta nimeni. Explicațiile managerului

Guliver/ Getty Images

Pentru că simțea că se sufocă şi nimeni nu intervenea, un bărbat internat cu COVID la Spitalul Județean Târgoviște și-a pus fiul să sune la numărul de urgență. Contactat de Libertatea, managerul unității medicale susține însă că „am verificat situația încă de la momentul semnalării. Pacientul nu a rămas fără oxigen”, scrie Libertatea.

Un bărbat de 65 de ani, afectat de coronavirus, internat la spitalul din Târgoviște, a reclamat că nu mai are oxigen. „Am dat eu cu lingura în tubul de oxigen, nu se aude nimeni nici de pe hol. Nu pot să mă mișc, că nu mai am oxigen”, se aude vocea bărbatului pe o înregistrare difuzată de Digi24. Fiul acestuia a susținut că „la ora 9.00 seara, sună telefonul, mă uit, tata. «Sună repede la 112 că nu mai am tub de oxigen, nu vine nimeni». 10 minute cred că a stat fără oxigen”. „Și când am sunat la 112, au zis că «nu ține de noi. Eu vă pot chema ambulanța». Doamnă, ce ambulanță să chemați, el este în spital. Cum să chemați ambulanța în spital?”, a mai povestit fiul.

Claudiu Dumitrescu, manager la Spitalul Județean Târgoviște, a declarat că pacientul nu a rămas fără oxigen și a precizat că pot fi două motive pentru care bărbatul a reclamat acest lucru. „Era un pacient care a venit în stare gravă la momentul internării, care necesita oxigen și care refuza frecvent purtarea măștii de oxigen. Dar nu a rămas fără oxigen. Probabil a fost un atac de panică din partea pacientului, posibil în momentul acela să fi resimțit un necesar mai mare de oxigen decât i s-a administrat. Dar mai este o posibilitate. Când tubul este în ultima parte a conținutului de oxigen, pacientul poate să resimtă o presiune mai mică și să aibă senzația că nu mai are oxigen”, a explicat managerul spitalului pentru Libertatea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *