Două mari supermarketuri, vești pentru toți clienții! Ce anunță Kaufland și Lidl

Kaufland și Lidl au implementat noi măsuri de siguranță pentru clienți dar și pentru personalul angajat. Ambele supermarketuri dau asigurări că măsurile vor continua conform recomandările autorităților privind prevenirea infectării cu COVID-19.

Măsurile implementate de Kaufland

Ca urmare a evoluției situației din ultimele zile, Kaufland România a demarat măsuri suplimentare ce sporesc siguranța clienților și a echipelor din magazine. Astfel:

  • Compania a început instalarea geamurilor de protecție din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din țară, cu prioritate în orașele în care sunt mai multe cazuri.
  • Colegii de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au mănuși de unică folosință;
  • În anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienților în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane;
  • Pe podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indică distanța de siguranță;
  • Toate echipele lucrează la capacitate maximă pentru a evita formarea cozilor și a asigura buna funcționare a tuturor operațiunilor. Toți colegii cunosc regulile de igienă și prevenție și sunt îndemnați să le respecte;
  • De asemenea, sunt dezinfectate toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați (cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare, clanțe, butoane etc) precum și spațiile comune (toalete, scări rulante etc);
  • Toate magazinele sunt dotate cu dezinfectant de mâini gratuit, atât pentru clienți, cât și pentru colegi. La toalete există săpun ce conține dezinfectant.
  • Pe lângă acestea, o măsură de protecție este și responsabilizarea clienților. Astfel, printr-o campanie amplă lansată de Kaufland, ei primesc informații educaționale despre prevenție și responsabilitate, prin intermediul spoturilor radio, la televizor, mesaje online, dar și în magazine, prin signalistică amplasată pe podea, geamuri și în zonele de trafic.

Clienții sunt îndemnați:

  • să aibă un comportament responsabil în acest context și să aibă grijă la cei din jur;
  • să cumpere responsabil și să evite risipa alimentară;
  • să vină neînsoțiți la cumpărături;
  • să respecte regulile de prevenție și igienă;
  • să folosească dezinfectantul de mâini de la intrarea din magazine;
  • să păstreze distanța de siguranță de minimum 1 metru;
  • să opteze pentru plata cu cardul sau telefonul, în locul bancnotelor;

Acestea sunt doar o parte din măsurile luate la nivelul întregii companii, pentru a asigura continuitatea și disponibilitatea în orice scenariu. Din dorința de a-și proteja angajații, Kaufland a creat și o linie telefonică specială dedicată lor, pentru a susține informarea corectă și completă.

Și mai departe, compania va lua toate măsurile de siguranță necesare, conform evoluției situației.

De asemenea, Kaufland își asigură clienții că există suficiente stocuri, datorită livrărilor zilnice și a unei mari varietăți de produse și că magazinele vor rămâne deschise, acestea fiind aspecte prioritare pentru toată echipa.

Ce măsuri a implementat Lidl

Lidl a implementat noi măsuri pentru a-și proteja angajații și clienții și desfășoară o campanie media de informare și responsabilizare a clienților.

Sănătatea angajaților, clienților și partenerilor noștri este prioritară pentru noi. De aceea, urmărim cu mare atenție evoluția răspândirii în Europa a virusului COVID-19 și am adoptat, la nivelul companiei noastre, o serie de măsuri pentru a preveni răspândirea acestui virus în rândul colegilor și clienților noștri.

  • Pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, am făcut o serie de recomandări pentru clienți, printre care se numără:
    • Evitarea cumpărăturilor în timpul orelor de vârf (17:00-19:00)
    • Evitarea zonelor aglomerate
    • Păstrarea distanței de cel puțin 1 m față de alte persoane
    • Plata cu cardul bancar
    • Spălarea foarte bine a alimentelor înainte de consum
    • Spălarea cât mai frecventă pe mâini cu apă și săpun timp de cel puțin 20 de secunde
    • Evitarea atingerii feței, ochilor, nasului sau gurii dacă nu au mâinile igienizate
    • Adoptarea unui comportament responsabil în ceea ce privește numărul de produse achiziționate
    • Evitarea deschiderii ambalajelor produselor pe care nu le achiziționează
    • Atingerea doar a fructelor și legumelor pe care urmează să le cumpere
  • Aceste recomandări au fost publicate atât în mediul online, pe rețelele sociale unde activăm, în newsletter-ul nostru și pe site-ul www.lidl.ro, cât și în incinta și în parcările magazinelor noastre, prin afișe, respectiv billboard-uri. De asemenea, în zilele următoare, aceste recomandări vor fi comunicate și prin mesaje audio în magazine.
  • Pentru a ajuta clienții care stau la coadă să păstreze distanța recomandată de 1 m față de cei din jurul lor, de ieri, am început montarea unor indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.
  • Ca o măsură în plus pentru a ne proteja colegii din magazine, săptămâna aceasta vom începe montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat.
  • Am limitat numărul de clienți prezenți în același timp în anumite magazine Lidl. Astfel, în magazinele cu flux mare de clienți, accesul în magazin se face dirijat. Clienții intră în magazin eșalonat, astfel încât să evităm aglomerația. Această măsură le este semnalată clienților în parcările magazinelor și prin intermediul agenților de pază.
  • Am suplimentat cantitatea de dezinfectant disponibilă pentru colegii din magazine și am pus dezinfectant și la dispoziția celor din sediul central și sediile regionale.
  • Am sporit măsurile de curățenie și dezinfecție a zonelor, respectiv obiectelor expuse și/sau intens tranzitate, așa cum ar fi toaletele, mânerele, coșurile și cărucioarele de cumpărături.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com