Activitatea Modern Calor cu clienții, doar online

Pentru evitarea/prevenirea îmbolnăvirii și răspândirii noului Coronavirus (COVID -19), apreciem ca necesară limitarea relațiilor cu publicul la mediul on-line. Pe această cale, solicităm clienților Modern Calor să transmită cererile / petițiile / sesizările prin următoarele modalități:

– telefonic la numerele:       0331 401 962

0231 537 100 – tasta 3

0231 515 959 – tasta 3 

– prin poșta electronice la adresele de mail:        [email protected]                                                                                                                                                                           [email protected]

 

Rugăm, pe această cale, toți clienții Modern Calor, să facă plata facturilor preponderent on-line pe pagina www.moderncalor.ro. Recomandarea noastră este ca persoanele care nu au deschis încă un cont pe site-ul nostru să îl activeze în secțiunea CLIENȚI, un proces de altfel ușor de realizat și care necesită doar să dispuneți de o adresă de mail și un card bancar activ. Pentru orice detalii legate de activarea contului (cod client, nr. factură etc.) clienții sunt rugați să sune la unul dintre numerele de mai sus.

Alte modalități de plată sunt casieriile din Strada Vârnav nr. 9 (lângă Școala nr.7), de la Direcția de taxe și impozite și de la Uvertura Mall – etajul 2)

Avem rugămintea, de asemenea, ca prezentarea la ghișeele societății să se facă doar pentru chestiuni de maximă necesitate.

De asemenea, în perioada următoarea NU se vor face constatări la domiciliul clientului.

Sursa: comunicat Modern Calor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *