ING Bank și BCR, anunț de ultimă oră pentru clienți. Oamenii au rămas fără bani în conturi

ING Bank și BCR au emis un mesaj important pentru clienții din România. Cele două bânci de află într-o situație neobișnuită. Mii de români au rămas fără bani. Raiffeisen Bank a dublat tranzacțiile mai multor clienți ING și BCR. Banca a explicat cum s-a ajuns la asta.

Raiffeisen Bank și-a asumat oficial vina pentru acest incident. „Din cauza unei erori tehnice, unele dintre tranzacțiile efectuate de către clienți ai altor bănci la terminale Raiffeisen Bank în data de 30.01.2020 sau în data de 29.01.2020 au fost procesate de două ori. Lucrăm, împreună cu procesatorul de plăți, pentru remedierea situației în cel mai scurt timp posibil”, a transmis banca pe Facebook.

ING Bank a publicat, în urmă cu aproximativ 2 ore, un mesaj de atenționare pentru clienții băncii. Cauza: probleme apărute la tranzacții. Mai exact, cei de la ING Bank explică mai jos situația care le-a fost raportată de către clienți; situație confirmată de instituție.

Este vorba despre tranzacții dublate, lucru deloc nou cu care se confruntă banca și în special clienții ei. De altfel, pentru episodul din trecut, instituția a fost amendată de autorități. Despre întâmplare, ING spune că unele dintre tranzacțiile cu cardul făcute de către clienți la POS sau ATM, în data de 30.01.2020, ar putea apărea dublate în conturile acestora.

Sursa: playtech.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *