Unul dintre cele mai mari hipermarketuri, prezent și la Botoșani, adoptă o nouă strategie. Cum își vor putea efectua clienții cumpărăturile

Unul dintre cele mai mari supermarket-uri din România adoptă o nouă strategie. Începând cu anul acesta, se va implementa un nou serviciu care va permite clienților să facă cumpărături într-un mod mult mai simplu.

Carrefour România reiterează ambiția de a fi cel mai puternic jucător în e-commerce-ul alimentar din țară, prin prisma portalului www.carrefour.ro și a platformei BRINGO, ambele cu performanțe notabile în 2019. În linie cu aceste demersuri, compania a lansat, de curând, noua aplicație mobilă, care reunește experiența in-store cu cea online, permițând utilizatorilor să cumpere, plătească și, acum, să comande online folosind telefonul mobil. Este un pas crucial în această direcție, venind cu o serie de beneficii pentru clienți: confort, experiență facilă de shopping, consistență în parcursul acestora la cumpărături.

Carrefour adoptă o nouă strategie

La început de an, Carrefour România vine cu o repoziționare strategică în materie de e-commerce, care – la un loc cu toate inițiativele demarate sub umbrela ”Act For Food” – are ca obiectiv central tranziția către o alimentație sănătoasă, accesibilă tuturor.

Acest lucru se traduce prin a aduce pe mesele românilor produse alimentare de calitate, la un preț accesibil. Pentru a duce la îndeplinire acest obiectiv, Carrefour continuă acțiunile concrete sub filozofia „Act for Food” care, prin cele patru arii ale sale: produse BIO, Mărci proprii, Filierele Calității și Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, aduce alimentația sănătoasă și produsele autentice mai aproape de clienți.

Lansarea noii aplicații mobile Carrefour, care vine să completeze experiența din magazin cu o serie de opțiuni online, împreună cu acțiunile concrete pe care compania le derulează în scopul tranziției la o alimentație accesibilă tuturor, reprezintă premizele modelului e-commerce pentru companie.

Noua direcție strategică abordată de Carrefour România presupune, însă, renunțarea la marketplace-ul Carrefour și concentrarea eforturilor pe creșterea vânzărilor de produse de la Carrefour în segmentul e-commerce, începând cu data de 1 martie 2020. Parteneriatul cu cei peste 300 de vendori de pe marketplace-ul Carrefour România se apropie de final, însă compania analizează opțiuni alternative de a continua colaborarea cu aceștia.

Sursa: Capital.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *