Parcul de agrement Cornișa: 165.000 de clienți și 250.000 de vizitatori anul trecut. Veniturile realizate, substanțiale

Parcul de Agrement Cornișa din Botoșani a realizat anul trecut venituri substanțiale. Astfel, în mai puțin de opt luni, obiectivul a avut încasări de nu mai puțin de 4.841.000 lei, 165.000 de clienți și 250.000 de vizitatori.

Parcul a fost inaugurat pe 17 mai 2019, în cadrul unui eveniment care a durat trei zile și care a adunat aproximativ 80.000 de vizitatori din țară și Republica Moldova.

Parcul de agrement Cornișa are cea mai mare suprafață din țară, respectiv 48 hectare, deține singurul râu artificial de rafting din România, iar patinoarul este conceput și pentru practicarea curlingului (sport olimpic).

La sfârșitul anului trecut, pentru acest obiectiv a fost acordat Premiul de Excelență în Promovarea Culturală, Turistică și Sportivă la Gala ASociației Municipiilor din România, dar și Premiul ”Ambasador Descoperă Nord-Est” la Gala Turismului ”Descoperă Nord-Est”.

Toate acestea concluzionează că Parcul Regional de Agrement Turistic și Sportiv Cornișa este în acest moment cel mai important produs turistic de la granița de Est a Uniunii Europene”, a declarat Eugen Țurcanu, directorul Direcției Servicii Publice Sport și Agrement Botoșani. 

 

One thought on “Parcul de agrement Cornișa: 165.000 de clienți și 250.000 de vizitatori anul trecut. Veniturile realizate, substanțiale

  1. Cică Parcul ,, Cornișa” este cel mai important produs turistic de la granița de est a UE – ne spune Turcanu prin presă. Turcanule, las-o mai moale că ,,măcăne” ! Dacă erai bine informat, știai că mai sunt și alte ,,produse turtistice”( cum le spui tu) în zona de care vorbești.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *