O bancă majorează substanţial comisioanele. Ce îi obligă pe clienţi

BCR le-a transmis clienţilor o notificare prin care îi anunţă că majorează, începând cu data de 25 iunie 2019, comisioanele la ghişeu şi prin Phone Banking, într-o mişcare prin care încearcă să descurajeze clienţii să mai apeleze la angajaţii băncii. În schimb, banca îi încurajează pe clienţi să folosească noua platformă de internet banking George.

„Modificăm comisioanele la ghişeu şi prin Phone Banking Ne dorim să eficientizăm timpul de care dispunem în unităţi, astfel că o serie de comisioane legate de operaţiunile la ghişeu au fost modificate. Timpul câştigat îl vom putea folosi astfel în găsirea celor mai bune soluţii pentru nevoile dumneavoastră mai complexe cum ar fi: planificarea resurselor financiare pe termen mediu sau lung sau alegerea celei mai bune variante de finanţare”, arată notificarea trimisă de BCR clienţilor.

Sursa: adevarul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *