Un hipermarket din Botoșani a introdus cardurile de fidelitate pentru clienții săi. Află cum vrea să își răsplătească clienții fideli!

hipermarket, stiri, botosaniUn hipermarket din Botoșani a introdus, începând de miercuri, cardurile de fidelitate pentru clienții săi. Este vorba de magazinul Kaufland, cel care a lansat Kaufland Card, noul program de loialitate al retailerului, ce răsplătește clienții fideli cu reduceri substanțiale, puncte bonus de loialitate și numeroase beneficii.

Cardul digital Kaufland poate fi utilizat în toate magazinele din țară, este foarte ușor de folosit și oferă:

  • Acces la promoții cu reduceri semnificative, create exclusiv pentru utilizatorii Kaufland Card;
  • Posibilitatea de a colecta și folosi puncte bonus de loialitate, pentru achitarea produselor din campanii non-food;
  • Promoții personalizate, în funcție de obiceiurile de cumpărare ale fiecărui client – beneficiu unic în piață, ce va fi disponibil ulterior în cursul anului;

Reducerilede loialitate pentru utilizatorii Kaufland Card sunt considerabile, se pot cumula cu promoțiile standard și sunt oferite în fiecare săptămână la altă categorie de produse.

Cardul digital Kaufland este disponibil în cadrul aplicației mobile Kaufland – Oferte și Noutăți, care poate fi descărcată gratuit atât din App Store, cât și de pe Google Play, iar cel fizic dela Biroul de Informații din orice magazin Kaufland. Cardul fizic oferă doar accesul la promoțiile generale de loialitate.

Prin integrarea cardului digital în aplicația mobilă Kaufland, clienții pot avea acces la toate promoțiile disponibile (standard sau de loialitate), precum și la rețete, la lista de cumpărături comună și alte noutăți. De asemenea, în aplicație își pot vizualiza oricând numărul de puncte bonus de loialitate acumulate și campaniile promoționale non-food active la care le pot folosi pentru a cumpăra mai ieftin.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*