Chestionare de satisfacție pentru pacienții Spitalului Județean. Cum au răspuns

bolnavi spital, stiri, botosaniBolnavii internaţi la Spitalul Judeţean au fost chestionaţi de conducerea unității pentru a vedea dacă sunt mulţumiţi de modul cum au fost trataţi și de condițiile din spital. Chestionarele au fost completate de pacienți pe perioada internării și atașate foilor de observații.

Potrivit medicului Ștefan Bercea, purtătorul de cuvânt al Spitalului Județean, cei mai mulți dintre pacienți s-au declarat mulțumiți de calitatea serviciilor medicale, potrivit unei situații realizate în primul semestru al anului.

like facebookSatisfacția pacienților referitor la calitatea actului medical și atitudinea personalului se menține la același nivel, undeva în jurul a 85%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, 73% dintre pacienți au fost foarte mulțumiți de calitatea lenjeriei în cadrul spitalului, iar 80% dintre aceștia s-au declarat mulțumiți de curățenia din spital. În cazul alimentației oferite în spital, 72% din pacienți s-au declarat mulțumiți”, a precizat Ștefan Bercea.

În ceea ce privește atitudinea personalului medical, 85% dintre pacienți s-au declarat mulțumiți. Reprezentantul unității spitalicești susține că, în ciuda acestui fapt, cursurile pentru personalul din unitate privitor la comportamentul acestora ar trebui continuate.

 

One thought on “Chestionare de satisfacție pentru pacienții Spitalului Județean. Cum au răspuns

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *