Situație neobișnuită! La un pas de a intra în șoc anafilactic din cauza unui medicament de burtă

ambulanta botosani- 112O femeie din Botoșțani a fost la un pas de a intra în șoc anafilactic de la o pastilă anti-diareică. Este vorba de o femeie de 63 de ani care acuza, marți, dureri de burtă și care a decis să ia o pastilă care conținea și o substanță activă la care ea era alergică, dar nu știa acest lucru.

La un moment dat, femeia a început să se simtă rău și a apelat 112.

like facebook, stiri, botosaniCadrele medicale sosiste la fața locului i-au acordat primul ajutor, iar apoi au transferat-o la Unitatea Primiri Urgențe a Spitalului Județean Botoșani într- stare alergică deosebită, evidentă pe tot corpul.

Cadrele medicale susțin că, dacă femeia nu ar fi ajuns la medic, ar fi intrat în șoc anafilactic și exista riscul de deces.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com