Inedit! Cale ferată scoasă la vânzare la Botoşani. Cine și la ce preț o vinde!

cale_ferataSituație inedită înregistrată la Botoșani. O rețea de cale ferată din municipiul reședință de județ a fost scoasă la licitație publică.

Este vorba de calea ferată privată care asigura legătura între Gara Botoșani și depozitele de păcură ale societății comerciale Termica SA, aflată în faliment. Practic, este vorba de linia ferată pe care toți botoșănenii o cunosc ca fiind cea care taie Calea Națiională în zona Pracktiker.

Lichidatorul Constantin-Lulu Dascălu a anunțat că va vinde la licitația din 17 martie infrastructura feroviară a fostei societăți de termoficare, care include atât terenul pe care îl tranzitează, cât și șinele propriu-zise.

like facebookPotrivit anunțului de vânzare, lichidatorul vinde două loturi. Primul este compus din 3.552 mp, teren intravilan +300 mp, cale ferata uzinala interioara la pretul de 593.569 lei;

Lotul al doilea este compus din 11.852 mp, teren intravilan +360 mp, cale ferata uzinala interioara si C2-conducta metalica cu lungimea de 57 ml, C3-linie cale ferata uzinala exterioara cu lungimea de 925 mp, C4-cabina cale ferata nr.1 in suprafata construita de 35.29 mp. C5-cabina cale ferata nr.2 in suprafata construita de 31.85 mp, si C5-schimbator cale plus podet cale ferata, la pretul de 2.332.851 lei.

Calea ferată respectivă ar putea ajunge astfel pe mâinile vânzătorilor de fier vechi, în condițiile în care, cu excepția unor agenți econonici aflați în zona Modern Calor, nu ar putea fi utilizată în alt scop.

Linia feroviară a fost construită pe perioada regimului comunist, ea asigurând legătura nu doar către Termica, ci și către fosta fabrică de cauciuc Arca, fosta fabrică de lapte Prolacom și Mecanex SA.

 

4 thoughts on “Inedit! Cale ferată scoasă la vânzare la Botoşani. Cine și la ce preț o vinde!

  1. Liniile de cale ferata, prin lege, fac parte din domeniul public. Ar putea cineva sa ne spuna cum a ajuns aceasta linie CF in proprioetate privata???

  2. Iata ca se poate! Jaful national a ajuns sa fie trambitat si in presa. Calea ferata a ajuns sa fie propritate privata. Trenurile nu? Sa le vanda si pe acestea la fier vechi si sa terminam odata cu acest mijloc de transport. Macar sa stim un lucru. Oricum conditiile de calatorie cu trenul sunt de- a dreptul ridicole… Nu aer conditionat adecvat. Nu toalete curate. Nu wireless. Etc. etc. etc. Dar pretul bEletului destul de piperat, incasat cu promptitudine de casierite. Asa ca terminati odata cu porcaria asta care se cheama CFR si care a fost, odata, o mandrie pentru Romania.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *