Portret de candidat: Doru Tomac, candidatul UNPR pentru Consiliul Județean

doru tomac- UNPR BotosaniDoru- Lucian Tomac, candidat pentru funcţia de consilier judeţean, primul pe lista de candidaţi la Consiliul Judeţean Botoşani, din partea Uniunii Naționale pentru Prograsul României (UNPR).

Vârsta:  49 ani (născut pe 12 decembrie 1966)

Funcţia ocupată în prezent: şef reprezentanța Botoșani a Registrului Auto Român

Profesia: inginer

Studii:

1981-1985 – Liceul Mihai Eminescu – profil matematica – fizica

1986-1991 – Institutul Politehnic  Iasi, Facultatea de Mecanica, sectia Masini Termice – Motoare cu ardere interna

1994-1995 – Curs contabilitate, curs management si formare antreprenoriala

2001-2003 – Universitatea „Stefan cel Mare” Suceava – Masterat cu specializare in „Expertiza tehnica si evaluare financiara”

2003-2004 – ANEVAR ( Asociatia Nationala a Evaluatorilor Autorizati din Romania ) Suceava – Curs de pregatire „ EVALUAREA PROPRIETATILOR IMOBILIARE”

2004 –ANEVAR – Curs de pregatire „ EVALUAREA BUNURILOR MOBILE ”

2011-2013 – Universitatea Tehnica ’’Gh. Asachi ’’ Iasi, Facultatea de Mecanica – masterat Siguranta si Performantele Circulatiei Rutiere

2013 – cursuri de formare in domeniul medierii

Activitate profesională:

1991-1992 – profesor matematica Scoala generala Unteni

1992-1993 – inginer S.C. TRANSLOC Botosani

1993-1994 – inginer Oficiul Rutier Botosani ( actual Autoritatea Rutiera Romana )

1994-2000 – director S.C. SAVTRANS S.A. Saveni – autobaza transport marfa

2000 – 2014 – inginer Registrul Auto Roman Botosani – departamentul ITP – SPNV ( Departament Inspecţii Tehnice Periodice şi Supraveghere Parc Naţional de Vehicule ) ;

Iulie 2014 – prezent – sef al Reprezentantei Botosani al Registrului Auto Roman

Activitate politică:

– președinte al UNPR Botoșani

Candidează pe lista de consilieri judeţeni ai UNPR sub sloganul „Uniți pentru progres, uniți pentru Botoșani!”.

Are o nouă viziune care va duce la dezvoltarea accelerată a judeţului Botoşani:
-Atragerea fondurilor europene pentru reducerea decalajului faţă de alte regiuni europene;
-Modernizarea şi extinderea infrastructurii de transport;
-Conectarea tuturor localităţilor rurale la reţeaua de apă şi canalizare;
-Valorificarea prestigiului personalităţilor botoşănene şi înfiinţarea traseelor culturale pentru creşterea turismului în zonă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *