Cătălin Botezatu lansează două branduri cu produse făcute la Botoşani

catalin botezatuCatalin Botezatu colaboreaza de mai multa vreme cu Ionut Marin, antreprenor cu o experienta de peste sase ani in retailul de fashion, dar acum s-au decis sa creeze doua branduri noi, investitia initiala fiind de 1 milion  de euro.

Banii s-au dus in amenajarea unei locatii de 600 metri patrati, unde se afla sediul central, intr-o vila de pe bulevardul Lascar Catargiu, amenajarea depozitului, crearea stocului de produse si bugetul de marketing de 80.000 de euro, scrie wall-street.ro, citat de wowbiz.ro. Botezatu si-a facut o echipa de 6 consultanti vestimentari si un  store-manager.

like facebook“M-am regasit in stilul pe care il promova si il producea Ionut. Sunt atatea companii care mi-au propus colaborari, puteam sa-mi fac propriul brand, am zis nu, am sa fac cu cineva care se pricepe la fel de bine ca mine”, a declarat Botezatu.

Desi sunt produse la o fabrica de confectii din Botosani, hainele sunt realizate cu tesaturi importate din Italia si Anglia, iar accesoriile, cravatele si pantofii sunt realizate special pentru acest brand in Italia.

“Noi oferim produse de lux, dar la preturi premium pentru ca in Romania nu sunt preturi mici. Cu siguranta, cand ne vom extinde pe plan international, aceste preturi vor fi considerate mici, dar momentan pentru Romania sunt niste preturi corecte. Nu ai sa gasesti o stofa de buna calitate la un pret atat de accesibil”, a mai spus Catalin Botezatu. Bugetul de marketing, de 80.000 de euro, va consta intr-un parteneriat cu echipa nationala de fotbal, firma urmand sa asigure vestimentatia echipei nationale la Campionatul European de Fotbal din 2016.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *