Detalii noi despre tragedia de la Cucorăni! Primele fotografii care indică viteza Touareg-ului implicat

accident cucorani- airbagAccidentul produs în prima zi de Crăciun la Cucorăni, care s-a soldat cu moartea a două persoane, tată și fiu, și rănirea gravă a altor două, continuă să stârnească controverse legate de modul de producere.

Fiica șoferului mort în accident a publicat, joi seară, primele fotografii care arată viteza la care era acul de kilometraj al Volkswagen-ului Touareg după impactul nimicitor cu Dacia.

like facebookDin fotografie reiese că acul s-a oprit la puțin peste 160 de kilometri, însă asta nu este dovada certă că mașina respectivă rula cu această viteză. Potrivit polițiștilor, acul se poate fixa la o viteză mai mare ca urmare a șocului generat de impact.

accident cucorani- airbagCu toate acestea, Diana Căruceriu, care și-a pierdut în accident atât tatăl, cât și fratele, este convinsă că șoferița Touareg-ului rula cu viteză.

Am facut rost de poze cu kilometrajul touaregului…deci asa se circula la noi in tara intr-o zi cu ceata si vizibilitate 30-50 m…daca te izbesti cu o alta masina si spre nefericirea soferului acesta moare, ce mai conteaza!… oricum el e vinovatul…de ce mi-a iesit in cale!?!”, scrie Diana Căruceriu, pe contul său de Facebook.

Vă reamintim că Viorel și Cosmin Balahura, tată și fiu, au murit, în prima zi de Crăciun, după ce Dacia în care se aflau a izbit frontal un VW Touareg, condus de Maria Luiza Harabula, care circula din sens opus. Tatăl, care se afla la volan, a murit pe loc, iar fiul câteva zeci de minute mai târziu, la spital. În același timp, soția șoferului și iubita fiului acestuia au ajuns în stare gravă la spital, fiind transferate, ulterior, într-o clinică din Iași.

accident cucorani

33 thoughts on “Detalii noi despre tragedia de la Cucorăni! Primele fotografii care indică viteza Touareg-ului implicat

  1. Varianta cu „acul se poate fixa la o viteza mai mare ca urmare a socului generat de impact” nu e credibila. Ca sa se duca acul ala in sus atat de mult e nevoie ca fata masinii sa fie complet distrusa, motorul sa fie instantaneu decuplat de la cutie astfel incat rotile zimtate din ea sa se invarte in gol „deodata” atat de mult incat sa transmita senzorului montat pe ea o viteza mai mare decat cea de la momentul impactului. Ceea ce fizic si matematic este putin probabil. Acul vitezometrului este electronic comandat de catre computerul de bord al masinii, nu se misca nici un milimetru singur, mai ales in cazul unui impact frontal. Cum, naiba, sa se deplaseze acul perpendicular pe directia impactului? Daca mai avem procurori, criminalisti si profesionisti in tara asta ar trebui sa se rezolve cazul!

  2. Touaregul are doua tone si jumatate. Daca avea 160 km/h in momentul impactului, intindea biata Dacie pe asfalt de nu mai ramanea nimic din nimeni. Fizica elementara…

    1. Dacia este praf si nu este o masina asa usor de turtit. Au lovit si tiruri masini mici si nu le-au facut coala de hartie.

  3. foarte corect ce a scris `JO` mai sus,este absolut imposibil sa se miste acul ala,mai ales la masina aia.Sa nu uitam nici ca politistii care au fost la accident nu sunt experti in aflarea cauzelor accidentelor,ei fac poze si scriu pe hartii ce au gasit la fata locului,martori,etc.Daca nici cu pozele alea nu isi fac treaba cei de sus atunci ` e o nenorocire sa mori in tara asta `

  4. Dacă nu se va face dreptate ,înseamnă că s-au dat bani grei pentru ca el sau ea ( depinde cine se afla la volanul Touareg-ului) să trăiască bine merci , iar cei care au scăpat ca printr-o minune, vor rămăne cu dureri și oase lipite cu tije pentru restul vieții. Cu ce vitejă ar fi mers dacă se alfa în Dacie și copiii lui pe scaunele din spate ? Cretin teribilist! De curiozitate,a apucat cineva să îi vizioneze și celelalte videoclipuri filmate în timp ce mergea ca debilul ? Are grijă Dumnezeu de toate !!!

  5. Si cei doi, luiza harabula Si dl.dr Ovidiu Secrieriu si-au inchis fb ! Il gasiti pe dl doctoras si pe google, are un cabinet privat ! Toata lumea spune de fata Harabula,dar soferul si proprietarul este doctorasul asta galanton!
    Chiar vreau sa vad daca refactorul sterge acest comentariu!

    1. Lol… galanton=darnic, marimimos. Limba romana plange langa tine! Exista si DEX online, sa stii! Mai bine ai invata sa scrii, inainte sa iti dai cu parerea.

  6. daca vw-ul avea acea viteza, erau toti din dacie morti. unii vor sa faca bani din orice si cersesc mila urland in gura mare unde prind.

  7. Eu am trecut pe acolo la cateva minute dupa ce s-a dat drumu la trafic si
    vizibilitatea era sub 20 m.
    Daca nenorocitul (a)cu tuaregul circula cu viteza de 160 km/h atunci ar trebui sa fie judecat pentru crima cu premeditare chiar daca dacia a intrat pe contrasens.Niste criminali nenorociti.Probabil ca nu avea nici luminile aprinse.

  8. Nu vreau sa tin partea aluia negru si urât dar la 170 km/h masinile erau împrăștiate pe tot câmpul! Mai ales dacia, fiind mai ușoară!! Este vorba doar de fizica si forță G la impact!! Acul a ajuns acolo probabil de la izbitura, din inerție, din forta impactului!!! Bag mâna in foc ca Touaregul nu avea viteza aia, fiind si ceata groasa in ziua respectivă!!! Înțeleg durerea familie îndurerate dar sa fim totuși realiști si sa gandim logic ca la viteza aia dacia era pulbere!!! Pun un link sa vedeți ce se întâmplă cu o masina la 160 km/h, izbindu-se singura, fara sa ii vina alta din sens opus!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=XFkn37BDvTw

  9. Politistii au imaginatie bogata, bolnava chiar. Ba urmele de franare ale daciei de fapt nu erau ale daciei ci ale unui alt vehicul care franase fara rost taman in acelasi loc, acul chilometrajului sare unde vrea el dupa impact. Cam pute povestea si nu ar fi prima data cand purtatorul de cascheta o da cu infractorul asa ca e mai pe sufletul lui.

  10. Viteza nu trebuie citita de pe ceas , dupa impact se citeste (cu un tester) unul din calculatoarele de Airbag. In protocol-ul de diagnoza va aparea pe langa zi/luna/an + ora/sec/etc si viteza masini in momentul declansarii airbagului/lor si -s-au a centurilor. Oricum toata povestea acestui accident e destul de delicata cred eu… cei in cauza ar trebui sa ceara cat mai urgent in instanta expertiza tehnica a masinilor,unde se va stabili gradul de deformare al vehicolelor si sistemul de senzori ai airbag-urilor,implicit viteza din momentul impactului. PS: danny lasa fizica in legea ei;)

  11. Sa nu uitam ca în Dacie au mai fost 2 persoane, mama Dianei și prietena fratelui ei, ele știu bine ce și cum s-a întâmplat, sunt sigura ca fata asta nu ar susține niște lucruri fără un fundament, sper doar ca adevărul nu va fi iarăși terfelit cum se obișnuiește la noi în România.

  12. sunt deacord cu TST si orice sofer cu ceva experienta si=ar da seama ca la 170 la ora nici nu mai aveai ce culege de pe sosea

  13. mai oameni buni, pozele alea nu sunt din accidentul asta. uitati va pe prima poza, se vede in fata o masina , un drum, apoi uitati va pe ultima poza de la accident, e camp si ceata. ce naiba

    1. Nenea eu am fost acolo din secunda doi si conform ca pozele sunt 100% de la acest accident….este o rusine ce se intampla la noi in romania..a murit bietii oamrni pentru ca un inconstient circula cu o viteza mult prea mare si daca tot sunt multi care mănâncă la kkat cum ca acul s a dus la 170la momentul impactului i as ruga pe ei sa se de a dracului cu masina intr un copac sa vada la cat se duce acu….nici nu este nevoie de multe studii sa iti dai seama cine e vinovat data tr uiti numai cum sunt situate masinile pe strada asta zice tot…RUSINE politia română.

  14. turometrul de ce nu e pozat? ori era la zero turatii de unde reiese ca acul kilometrajului era acolo din cauza impactului si cea care lanseaza aceste declaratii incearca sa se agate de orice, ori era in aceeasi pozitie ca a kilometrajului, de unde reiese ca a fost acea rotire la amandoua o data cum se intampla la toate modelele de masini mai noi.

    aici este un exemplu foarte bun –> https://www.youtube.com/watch?v=Y1EDjC177uw

  15. Eram in spate,in coloana de de masini,se circula cu 50 la ora….dar unii ptr bani nu se gandesc la D-zeu,fac afirmatii fara sa fie la fata locului,asta ca sa fie vedete .

    1. Observ ca la multe accidente publicate in ziar se gaseste cate unul sau una sa comenteze : ,,am fost acolo,cu x-viteza mergea soferul !!! sau avea nu stiu cat la oraa !!! „.Si acum te intreb dana, erai in MCV cumva sau ai radar in dotare si stii cu cat s-a circulat inaintea impactului? poate tu mergeai cu 50 la ora(daca ai fost acolo)…Ca o paranteza, la fizica,genetica si fotbal toti ”se pricep”…
      Sa speram ca expertul tehnic isi va face treaba,ca la ,,dat cu parerea” stiu toti.

  16. Cam asta se intampla la 60 km la ora cu un Tiguan (din testele NCAP) Touaregul acelasi an e mai bine inchegat si arata ca in pozele de mai sus.
    http://youtu.be/vWNTysC1amg
    Nu are cum sa fie la 160 cum spuneti voi, nu mai ramanea nimic nici din Touareg. In momentul impactului se rup curele de transmisie se distruge cutia de viteze si cel mai important partea electrica. In momentul in care toate calculatoarele intra in scurt sau se ard cam asta se intampla cu bordul, insumeaza toate erorile.
    Urmatorul Link e cu prima generati de Touareg test tot la 60 km/h.
    http://youtu.be/ke2Rbdnr-6M
    E plin youtub-ul de accidente la peste 140km/h sau 100mph si nu mai rane nimic din masin ceea ce mai sus nu este cazul
    http://youtu.be/xWD7dFHeeSA

  17. Nimeni nu vede un detaliu !!!! acul turometrului si cel al vitezei sunt in aceeasi directie, is curios daca la 160 acul turometrului e fix la aceeasi pozitie!!

  18. de unde sa stie saraca femeie cum reactioneaza o masina la viteza, daca ei acasa n-au avut asa ceva?(dacia era imprumutata) decat sa posteze pe facebook toate tampeniile, mai bine s-ar documenta putin si totusi e putin ciudat cum la o durere asa de mare, femeia are timp de facebook si de postari banale (fara sa aibe vreo legatura cu acest incident). asa se vrea dreptate? cersind-o? cu siguranta criminalistii au facut poze la tot ce era in jur si nu au omis nimic. cat despre acea frana de 50m, interesati-va ce inseamna termenul de ENCARTAMENT. cum sa inveteze cineva ca franele nu erau ale daciei, daca ele chiar nu erau? ENCARTAMENTUL – DISTANTA DINTRE ROTILE ACELEIASI PUNTI, nu era acelasi cu al daciei, cel de pe sosea fiind putin mai lat. cel mai probabil o masina din spate a vazut ce s-a intamplat si a franat pt a nu produce o paguba si mai mare (in poza cu frana de 50m se vede clar cum urma e lasata de un sistem ABS(interesati-va ce inseamna sistem ABS, daca nu stiti) si DACIA nu este dotata cu asa ceva). conteaza asa mult cine e proprietarul si cine e soferul, atata timp cat ei mergeau regulamentar? fiind in coloana de masini care astepta redeschiderea circulatiei, am avut timp sa vad anumite detalii si erau urme pe asfalt cum DACIA a virat spre partea stanga pe contrasens(pierderea controlului cel mai probabil) si apoi spre partea dreapta, cand probabil a vazut VW-ul din fata, dar nu a avut destul timp sa revina pe sensul ei de mers. E posibil sa aibe oamenii nevoie de ceva banuti, mai ales ca de ceva timp s-a aflat cu ce se ocupa toata lumea din acea zona si nu prea mai merg „AFACERILE”

    1. Daca tu, la o franare cu abs, imi arati urme continue de la anvelope…sa mor ca ti-o sug…Nu am de mult timp permis, doar de vreo 14 ani si Dacie, nu am avut in viata mea. Din cate masini am condus si cate masini am avut pe mana, la nici una dintre ele, cand franam puternic si imi intra abs-ul nu ramaneau urme continue de cauciuc pe sosea…Daca erau ceva urme, erau urme discontinue. Asa ca lasa vrajeala. Iar atentia ta de ce nu o concluzionezi mai bine? Trebuia sa masori tu distanta dintre urmele de franare si distanta dintre rotile daciei. De unde ai ajuns la concluzia ca distanta dintre rotile aceleiasi punti nu e la fel ca cel al Daciei si ala de pe sosea este mai lat? SURPRINDE-MA ! ! !

  19. Am devenit tot mai curios de caz, tocmai e mare tam-tam prin ziare. Fiind o masina automata in 8 trept cutie ZF pe modelul asta, 4000 ture cat se spune si 170 la ora ar fi trebuit sa fie in treapta a 7 in mod manual. Avand in vedere conditiile metro nu cred ca doamna ar fi facut raliu pe conditii meteo nefavorabile. Cutia de pe generatia asta schimba treptele undeva la 1200-1400 se ture pt consum redus iar daca ar fi fost in treapta a 8-a ar fi avut mult peste 180 chiar 200. Daca ar fi fost impactul la aceasta viteza cu siguranta macar motorul era la 2-300 m de impact.
    Dupa deformarea caroseriei se obtin multe detalii dar in nici un caz o viteza asa de mare.
    Pt cei ce au scris mao sus : calc de airbag indica data ora min si sec eventual o ultima turatie exercitata de motor dar viteza in nici un caz.
    Speculatii putem face toti dar tehnica sau datele sunt aceleasi pt toate masinile fabricate de grupul VAG sau GM….etc (aici marefer la cele de serie)
    O alta chestiune : ca sa opresti 2200 kg (Touareg +pasageri ) cu 1000kg (dacie +pasageri) probabil dacia avea o viteza cel putin dubla (am tras concluzia asta dupa urmele de derapaj de pe contrasens, sa fim serios urmele de 50m cu Abs nu au cum sa fie de la dacia 1310 daca era Logan poate se luau in calcul)
    Tot pe youtub a posta un comentator Tiguanul care inainte sa porneasca masina isi face test singura (acele se duc la capat si revin si la Touareg la fel- sursa youtube)
    in cazul unui impact cu masina iar isi masoara parametri si iar revenim la insumarea erorilor, decuplarea automata de la curent in caz de scurt-circuit….etc.

  20. Catalin, sa stii si tu ca masinile din ultimii ani au o optiune pentru faruri care atunci cand detecteaza vizibilitate redusa, se aprind singure, aceasta optiune se numeste AUTO. Nu cumva soferul avea si o prelata pe parbriz pt ca stia drumul foarte bine? Din cate am inteles mergea si pe 2 roti, cum fac aia prin arabia saudita. Daca tu dormi pe tine si mereu trebuie sa invarti de un bat pt a aprinde farurile, asta nu inseamna ca toti sunt asa limitati ca tine. isi permit ceva dotari in plus 🙂

  21. Mai cretinule stii ce ori cine ai fi i_a la anu pe vremea asta sa ti se întâmple si tie o nenorocire din asta sa te vad eu pe tine cum o sa ti cersesti dreptate „tarfa de om ce esti”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *