Nemulțumirile cetăţenilor în relaţia cu E.ON, discutate la Prefectură

macaleti eonDificultatea facturilor la energie electrică şi gaz, durata mare a noilor racordări, imposibilitatea verificării puterii calorifice a gazului metan, dar şi diferenţele de preţ ce îi dezavantajează pe botoşăneni, în comparaţie cu locuitorii din Sudul ţării sunt câteva dintre problemele ridicate de prefectul Costică Macaleţi în faţa reprezentanţilor E.ON România.

O delegaţie de opt specialişti ai operatorului a solicitat pentru marţi, 17 noiembrie, o întrevedere cu reprezentantul Guvernului în teritoriu pentru stabilirea unui sistem periodic de întâlniri, vizând o mai bună colaborare cu administraţia judeţului şi, implicit, soluţionarea mai eficientă a problemelor ridicate de cetăţeni.

like facebookÎn acest cadru, Macaleţi a atras atenţia asupra faptului că operatorul are interesul, alături de administraţia publică locală, să extindă reţelele de electricitate şi gaz, asigurându-se astfel condiţiile minime de civilizaţie. Discuţia s-a axat pe cătunele încă neelectrificate, specialiştii E.ON prezentând soluţii de cofinanţare a unor astfel de investiţii, cu fonduri atât din partea primăriilor, cât şi a operatorului. „ Se fac progrese şi vă pot da exemplul localităţii Baltă Roşie, care va beneficia de un proiect al Academiei. Rugămintea noastră este ca autorităţile locale să facă demersurile până la capăt, lucru care nu se întâmplă întotdeauna.”, a explicat  Corneliu Zaiţ, specialist senior în comunicare, în cadrul E.ON.

Problema facturilor prea dificile şi-ar putea găsi o rezolvare prin intermediul „facturii unice”, pe care reprezentanţii operatorului au anunţat-o, aceştia explicând că se are în vedere şi montarea, într-o primă etapă,  a câteva sute de mii de aparate de măsurare inteligente, astfel încât să se renunţe la sistemul de estimare-regularizare a consumului de energie şi gaz.

Totodată, în acelaşi context, reprezentanţii E.ON au solicitat sprijinul pentru realizarea unui protocol cu Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă, care să asigure schimbul prompt de informaţii şi atenţionări privind situaţiile de urgenţă, astfel încât intervenţiile la reţele, în caz de avarii, să se facă în cel mai scurt timp.

„O colaborare strânsă pe situaţiile de urgenţă este şi solicitarea noastră. Ne dorim ca cetăţenii să beneficieze de un serviciu de calitate, de intervenţii rapide de reparaţii, astfel încât să nu stea fără curent electric sau gaz, indiferent de problemele ridicate de condiţiile meteo. Aşadar suntem de acord pe multe linii şi sper să colaborăm foarte bine pe viitor în interesul botoşănenilor. Consider foarte utile astfel de întâlniri.”, a fost concluzia prefectului Costică Macaleţi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *