Senatorul Daniel Humelnicu lansează din 28 martie 2009, la Botoşani, un proiect civic cu un profund caracter social pentru a susţine produsele şi serviciile oferite de firmele locale. O acţiune concretă menită a incuraja consumul produselor şi serviciilor botoşănene este necesară şi esenţială pentru efortul populaţiei şi a firmelor din judeţ de a face faţă crizei economice care loveşte din ce in ce mai tare Botoşaniul. Campania "Made in BoTosani" este menită să sensibilizeze populaţia şi persoanele juridice să se angajeze in consumul de produse locale. O creştere a consumului de produse şi servicii botoşănene va conduce la păstrarea locurilor de muncă din Botoşani şi, prin efectul bulgărelui de zăpadă, oamenii care vor avea salarii vor consuma mai mult şi aşa mai departe. "Intenţia mea este de a da un exemplu concret locuitorilor judeţului Botoşani care trebuie să fie conştienţi că achiziţionind produse şi servicii locale işi aduc propria contribuţie la micşorarea efectelor crizei economice. De ce să cumpărăm de la alţii? Mai bine cumpărăm de la noi de-acasă!", a declarat senatorul Daniel Humelnicu. Impreună cu partenerii acestei campanii, autorităţile locale, mass media botoşăneană şi agenţii economici interesaţi, senatorul Daniel Humelnicu lansează campania "Made in BoTosani" nu doar la nivel declarativ ci şi in plan concret, fiind primul politician local care cumpără public produse fabricate in Botoşani. "Voi indemna cit mai multe persoane publice să imi urmeze exemplul şi să cumpere produse <made in Botoşani> şi prin gestul lor să dea un indemn oamenilor din acest judeţ să-şi ia soarta in propriile maini şi să protejeze singuri economia judeţului in aceste vremuri de criză!" a afirmat senatorul Humelnicu.