Instituţia Prefectului a transmis o adresă către Consiliul Judeţean prin care solicită găsirea vinovaţilor in ceea ce priveşte nefurnizarea apei reci in ajunul Anului Nou şi in prima zi din an. Potrivit prefectului Gheorghe Sorescu, mai mulţi cetăţeni au sunat la Instituţia Prefectului pentru a reclama sistarea apei reci pe o perioadă atat de lungă, in condiţiile in care la societatea comercială Apa Grup, aceştia erau intampinaţi de robotul telefonului care ii asigura pe botoşăneni că in cel mai scurt timp situaţia se va remedia. "Am iniţiat o adresă către Consiliul Judeţean să ia nişte măsuri. Cei de la Apa Grup nu răspundeau la telefon şi toată lumea suna la Prefectură. Intr-adevăr au fost nişte probleme, marţi noapte au reparat conducta intr-un loc şi cand au dat drumul la apă, din cauza presiunii a cedat in alt loc. Trebuia să se organizeze altfel. Noi am fost cei care am primit telefoanele de "mulţumire" deşi nu ni se cuveneau", a declarat Sorescu. Consiliul Judeţean a dispus deja o anchetă in acest caz.