Societatea Eltrans Botoşani şi-a suplimentat veniturile anul acesta din publicitate. Incasarile pe care societatea de transport in comun le-a inregistrat anul acesta in urma inchirierii spatiilor publicitare de pe tramvaie sunt in creştere şi tind să depăşească cel puţin un sfert din cele inregistrate in anii anteriori avand in vedere anul electoral in care ne aflăm. Potrivit directorul Eltrans Botoşani, Ioan Comariţa, cu banii din incasările pe publicitate societatea işi asigură fondurile pentru intreţinerea parcului auto. Pe langă spatiile publicitare de pe tramvaie societatea a inchiriat partidelor politice inclusiv stalpii de susţinere a liniilor electrice Anual societatea incasează din serviciile de publicitate pe tramvaie sau pe bannerele amplasate pe stalpi peste 200.000 de lei. "Pentru un tramvai percepem 100 de euro pe luna si pentru un banner
50 de euro. Toate sumele astea din publicitate le folosim pentru
intretinerea parcului, revizii si reparatii", a spus Ioan Comariţa, directorul societăţii Eltrans. Veniturile incasate anul acesta de la partidele politice sunt importante pentru societate in conditiile in care aceasta incheie anul aproape de fiecare dată cu pierderi financiare. "Am castigat sume importante si din campania publicitara pe care am
facut-o pentru campania electorală . Absolut toate partidele care au
solicitat banere electorale, am incheiat contracte cu ele, am incasat
si sumele respective si n-am facut nici o discriminare", a mai spus Comariţa. Numai din campania electorală pentru alegerile locale s-au incasat venituri de 12.000 de lei. Dacă incasările din publicitate continuă in acelaşi ritm pană la sfarşitul anului unitatea va incheia anul cu incasări mai mari cu un sfert faţă anii precedenţi.
50 de euro. Toate sumele astea din publicitate le folosim pentru
intretinerea parcului, revizii si reparatii", a spus Ioan Comariţa, directorul societăţii Eltrans. Veniturile incasate anul acesta de la partidele politice sunt importante pentru societate in conditiile in care aceasta incheie anul aproape de fiecare dată cu pierderi financiare. "Am castigat sume importante si din campania publicitara pe care am
facut-o pentru campania electorală . Absolut toate partidele care au
solicitat banere electorale, am incheiat contracte cu ele, am incasat
si sumele respective si n-am facut nici o discriminare", a mai spus Comariţa. Numai din campania electorală pentru alegerile locale s-au incasat venituri de 12.000 de lei. Dacă incasările din publicitate continuă in acelaşi ritm pană la sfarşitul anului unitatea va incheia anul cu incasări mai mari cu un sfert faţă anii precedenţi.