Deputatul Cristian Roman critică reorganizarea Serviciului de Telecomunicaţii Speciale

Roman Cristian ParlamentDeputatul Cristian Constantin Roman, de la Forța Civică, a susținut marți în Parlament o declarație menită să sancționeze intenția puterii de a subordona intereselor sale politice instituții de maximă importanță pentru securitatea națională. El s-a referit la adoptarea tacită a legii  privind reorganizarea Serviciului de Telecomunicaţii Speciale ca departament în cadrul Ministerului Adimistraţiei şi Internelor.

like facebook

S-a făcut un mare pas spre politizarea unei instituţii de o mare importanţă pentru securitatea naţională. Din păcate puterea actuală nu-şi vede decât de interesul propriu, trădând interesul naţional.  Şi o face chiar fără măcar să-şi asume asta.[…] Serviciul de Telecomunicaţii Speciale asigură servicii de comunicaţii pentru interconectarea tuturor autorităţilor publice cu sarcini în securitatea naţională sau situaţii de urgenţă. Gestionarea unui astfel de domeniu vital al statului presupune existenţa unui statut apolitic pentru structura ce are aceste atribuţii, întrucât telecomunicaţiile de stat şi speciale sunt organizate în scopul asigurării securităţii statului, implicit a cetăţeanului, impunându-se să fie situate şi pe mai departe deasupra intereselor politice.[…] Securitatea naţională nu poate fi nicidecum confundată cu interesele politice ale unui partid politic şi dacă se întâmplă aşa, e deosebit de grav. Asta înseamnă trădarea intereselor ţării şi un important pas spre dictatură„, a declarat parlamentarul botoșănean, acesta fiind convins că legea respectivă nu va fi promulgată de președinte României și va fi retrimisă spre analiză în Parlament.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *