Transportul public cu microbuzul, scăpat de sub control de autorităţi

maxi taxi botosaniAutorităţile locale nu pot gestiona situaţia în ceea ce priveşte transportul persoanelor în regim de maxi-taxi. O firmă a intrat în această săptămână pe traseu şi execută curse regulate de la Piaţa Mare până în Zona Industrială, fără a deţine licenţă, ci cel mai probabil doar un acord tacit al unor oameni influenţi în Botoşani.

Este vorba de microbuzele firmelor Ana Confort şi Miss Andreea, controlate de omul de afaceri Sorin Atodiresei. Toate maşinile care fac curse regulate ilegale de maxi-taxi au numere de înmatriculare „BT XX ANA”.

Firma nu deţine şi nu ar fi putut obţine licenţă de transport în municipiul Botoşani, în condiţiile în care serviciul de transprot persoane în regim de maxi-taxi a fost concesionat de municipalitate, până în 2015, unui operator unic, societatea comercială Microbuzul.

Dacă ar fi fost nemulţumite de servicile prestate de Microbuzul, care are maşini vechi, autorităţile locale ar fi putut rezilia contractul cu Microbuzul, iar apoi să încheie un alt contract cu un nou operator. Însă, modul cum au decurs lucrurile arată o complicitate gravă între cei care administrează Botoşaniul şi firma de transport a lui Sorin Atodiresei.

Faptele sunt mai mult decât evidente, atâta timp cât pe maşinile firmei fără licenţă a fost scris mare traseul pe care maşinile circulă „Piaţa Mare-Stdaion-Gară- Cătămărăşti Deal”. Acesta este un traseu utilizat, până acum doar de tramvai, iar acţiunile firmei fără licenţă afectează în mod direct activitatea Eltrans, societate în subordinea Consiliului Local.

Primarul Ovidiu Portariuc susţine că nu are cunoştinţă de scandalul produs de firmele lui Atodiresei, îsnă spune că va face o anchetă în acest sens.

Miercuri seară, mai multe echipaje de Poliţie au oprit în trafic maşinile care circulau ilegal, ridicându-le actele.

În schimb, patronul Microbuzul, Dumitru Balan, susţine că va face plângere la Poliţie şi Parchet împotriva firmelor care îi fac concurenţă neloială. 

„N-au nicio hârtie, nimic. Le trebuie licenţă, caiet de sarcini. Ei trebuiau să facă cursele pe care le aveau, Botoşani- Ipoteşti, dar din Autogara Priscom direct la Ipoteşti, fără a avea staţii intermediare. Dacă circulă pentru licenţă, acesta este caz penal„, a spus Balan.

6 thoughts on “Transportul public cu microbuzul, scăpat de sub control de autorităţi

  1. ‘microbuzul’are niste masini de bataie de joc,cred ca ar trebui reziliate contractele cu ei si cooptata o firma care sa asigure minimul de decenta pt. cetatenii acestei urbe. Dar pe cine intereseaza???????

  2. [MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
    Lasa mai Balane, ca destul ai facut cardasie cu vicele Gheorghita de-ati ajuns mari mahari amandoi, iar pe ceilalti de pe traseie i-ati eliminat cu metodele voastre cumatresti, mai inghite si tu ce naiba!

  3. ne-am saturat de jegurile de microbuze de la Microbuzul, preten de-al lui Flutur, care a incasat si subventie de la primarie, basca i-a aprobat biletul de 2 lei, mai scump ca-n Iasi…..sa ne lase in pace, sunt inghesuite, mizerabile, scaunele stricate si biletele scumpe….adica de ce sa nu fie competitie? ca are el licenta data de pretenul lui, pana in 2015? noi vrem calitate si sa fim respectati cand ne urcam in maxi taxi , pe deasupra, biletul sa fie mai ieftin……adica sa va diminuati profitul domnu Balan…asta e economie de piata!

  4. Si uite asa se elimina concurenta iar noi vom circula cu hirburile lui Michi inca multi ani de acum inainte .

  5. balan asta este un om de mierda !!! ma balan ,hai gata cu lmecheria !! gata !! ia-ti rablele si dai drumu in Afganistan si agatal si pe rapanu de Gheorghita si mai vezi vreo doi …stii tu ….. da?

    1. asa e,ne am saturat de marsaviile lui michi balan,recidivist acoperit de fostii sefi din primarie. la piata cu el ,de unde a plecat. sa circulam civilizat ca in SV sau IS. el vorbeste de corectitudine,hm…..de ce e firma pe numele cumnatului sau?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *