Prefectul, nemulţumit că Oficiul Judeţean de Cadastru lucrează doar două ore cu publicul

prefectul Adrian Constantinescu si subprefectul Sebastian Tocariu
prefectul Adrian Constantinescu si subprefectul Sebastian Tocariu

Prefectul judeţului Botoşani şi-a exprimat nemulţumirea că o instituţie publică din Botoşani are doar două ore de lucru cu publicul. Adrian Constantinescu susţine că la Oficiul Judeţean de Cadastru şi Publicitate Imobiliară programul cu publicul începe la ora 9 şi se finalizează la ora 11,00. Reprezentantul Guvernului în teritoriu a atras atenţia conducerii instituţiei să intre în normalitate.

Cum să ai relaţii cu publicul două ore pe zi. Ni s-a spus că au probleme legate de funcţionarea unui server, care nu permite să înregistreze solicitările beneficiarilor. I-am rugat ca solicitările pe care le au cetăţenii să fie primite în intervalul 8-14„, a spus prefectul.

Constatarea a fost făcută de reprezentanţii Instituţiei Prefectului în urma unor verificări.

2 thoughts on “Prefectul, nemulţumit că Oficiul Judeţean de Cadastru lucrează doar două ore cu publicul

  1. Domnule prefect sa stiti ca trebuie schimbat directorul. Sa puneti unul din USL ca programul sa fie non-stop. Vreau sa vad institutiile care sunt conduse de USL daca le vizitati si iesiti in presa cu problemele gasite. Va rog sa observati ca atat primarul municipiului cat si presedintele Consiliului Judetean nu stau la serviciu si mai mult umbla pe la partid si cauta primarii PDL-ului pentru a trece la USL

  2. In sfarsit! OCPI chinuie cetatenii acestui oras intr-un mod greu de acceptat. Programul cu publicul este inacceptabil de scurt. === La acest capitol trebuie amintit si modul greoi de lucru al oficiilor Primariei, care solicita de nenumarate ori aceleasi acte unui cetatean. Evidenta si comunicarea intre serviciile Primariei ar trebui odata si odata perfectionate, sa nu mai fie cerute aceleasi acte simultan la mai multe servicii din Primarie. In mod normal, un act provenit de la un cetatean trebuie sa poate fi accesat de toate serviciile Primariei, odata ce acesta a fost luat corect in evidenta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *