Reclamaţii gârlă făcute de botoşăneni la adresa E.ON

Alexandru Zarug, comisar sef Protectia Consumatorului
Alexandru Zarug, comisar sef Protectia Consumatorului

Serviciile de electricitate ale E.ON sunt cel mai des reclamate la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului. Alexandru Zarug, comisar şef la Protecţia Consumatorului Botoşani, a declarat că nu este săptămână ca la instituţie să nu se primească câte patru-cinci reclamaţii prin care cetăţenii îşi exprimă nemulţumirea faţă de întreruperea energiei electrice.

Cetăţenii cer să nu se repete atât de des întreruperile la curent. Nu înţeleg nici eu de ce se opreşte aşa des energia electrică. Să zicem că există o avarie, o furtună, dar sunt cartiere în care aproape zilnic este oprită energia între anumite intervale de timp, ca pe vremuri„, a spus Zarug.

Aceste reclamaţii nu pot fi însă soluţionate de Protecţia Consumatorului. Zarug susţine că instituţia pe care o conduce nu poate decât să facă o comunicare către furnizor.

One thought on “Reclamaţii gârlă făcute de botoşăneni la adresa E.ON

  1. NISTE HOTI CEI DE LA E/ON, PE LANGA FAPTUL CA AU NISTE SERVICII DE SLABA CALITATE, NU INFORMEAZA OAMENI LA TIMP DESPRE PLATA FACTURILOR SI LE INTRERUPE CURENTUL FARA SA STII DE CE, TREBUIE SA DAI 10 TELEFOANE SA AJUNGI SA VB. CU UN SALARIAT SA-TI EXPLICE CARE ESTE MERSUL , IAR REDESCHIDEREA O FACE CAND VOR EI.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *