Coafor reclamat la Protectia Consumatorului pentru extensii de par

extensii parO botosaneanca a reclamat la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului ca si-a pus extensii la par, insa, dupa cateva zile, nu-i placea cum se aseaza parul. Nemultumita ca a platit pentru acest serviciu 1200 lei, tanara a mers la Protectia Cosunumatorului si a reclamat calitatea lucrarii si unitatea unde s-a coafat.

Domnisoara avea ceva probleme de la decolorarile de par pe care si le-a facut si, probabil, aici a fost greseala operatorului economic, care nu ar fi trebuit sa faca extensii pe par deteriorat.  Dansa a reclamat ca dupa cateva zile parul i s-a incalcit, nu-i mai statea cum ar fi trebuit„, a declarat Nicolae Rata, comisar la CJPC Botosani.

Tanara si-a primit banii inapoi in urma reclamatiei. Este a treia reclamatie primita la Protectia Consumatorului pe problema extensiilor de par, toate fiind solitionate in favoarea consumatorilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *