Contractele de telefonie mobilă şi serviciile furnizate de EON, reclamate tot mai des la Protecţia Consumatorului

Alexandru Zarug, director Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului
Alexandru Zarug, director Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului

Serviciile de telefonie mobilă şi E.ON, din ce în ce mai reclamate la Comisariatul Judeţean al Protecţiei Consumatorului. Reprezentanţii CJPC spun că nu este săptămână în care botoşănenii să nu reclame contractele de telefonie, dar şi desele întreruperi de energie electrică.

Reclamaţiile la adresa E.ON sunt legate de desele întreruperi de energie electrică. Noi facem adrese la ei, în urma acestor reclamaţii, şi aşteptăm răspunsul. Chiar săptămâna trecută am avut trei reclamaţii. Ei au nişte termene pentru remedierea avariilor „, a precizat Alexandru Zarug, directorul CJPC.

Reclamaţiile îndreptate către EON provin atât de la consumatori din mediul urban, cât şi de la cei din mediul rural.

Şi contractele de telefonie mobilă se află în topul reclamaţiilor făcute de botoşăneni.

Cei care reclamă cer rezilierea contractelor. Cetăţenii care reclamă trebuie să înţeleagă că trebuie respectată şi partea contractuală. Ei primesc nişte favoruri atunci când fac aceste contracte, iar cetăţenii uită„, a mai spus Zarug.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *