Scandal de la facturile la gaz

uzina electrica IRE- RENEL- CONEL- E.ONZeci de consumatori au reclamat ca au fost amenintati cu sistarea gazului desi au achitat facturile la timp.

Zeci de botosaneni se declara nemultumiti de serviciile oferite de furnizorul de gaze naturale, din cauza facturilor emise. Consumatorii, desi si-au achitat facturile pana la data scadentei, au primit notificari emise de E.ON ca, daca nu efectueaza plata pentru consumul de gaz, vor fi debransati, dupa care vor trebui sa suporte cheltuielile rebransarii.

Alti botosaneni au sustinut ca, pe langa faptul ca li s-a comunicat ca vor fi debransati pentru ca nu si-au achitat facturile, acestea au fost emise dupa data scadentei trecuta in document, stand apoi in fata ghiseelor Centrului de Servicii Clienti ore in sir pentru a primi lamuriri, fiind oferite in acest sens doar scuze.

Reprezentantii E.ON isi asuma situatia creata si precizeaza ca totul a fost cauzat de unele erori de ordin tehnic in procesul de regularizare anuala a consumului de gaze, aferent anului 2011, in functie de  reincadrarea in grupe de consum pentru anul in curs, care a dus si la inadvertente la unii clienti.

„Mai exact, modul de calcul al sumei totale facturate nu reflecta consumul aferent unui an de zile (12 luni de consum). Din acest considerent, E.ON Energie Romania a procedat la stornarea unor facturi de reincadrare si la refacturarea sumelor conform modului de calcul corectat”, a fost punctul de vedere al E.ON, cu mentiunea ca, in conditiile in care sunt necesare lamuriri suplimentare, consumatorii sunt rugati sa apeleze Centrul de Servicii Clienti E.ON, de luni pana vineri, intre orele 08.00  si 20.00,  la numerele de telefon 0265.200.366 sau 0801.000.366.

Unii clienti au afirmat ca intentioneaza sa reclame situatia si la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor.

Sursa: Monitorul de Botoşani

One thought on “Scandal de la facturile la gaz

  1. In legatura cu facturarea consumului de gaze naturale in nici un caz nu ma multumeste explicatia EON .
    Sunt mai multe probleme in legatura cu facturarea gazului consumat.In primul rind, nici un consumator nu stie cum se transforma mc in kw( putere calorica) si nici pe factura NU EXISTA NICI UN CALCUL.
    Daca preturile sunt stabilite de catre ANRE in lei/ euro/ mc si daca combustibilul este achizitionat tot in mc, atunci de ce consumatorii casnici il platesc cu alta unitate de masura?
    In al doilea rind, cind va veni momentul in care statul – pentru ca, deocamdata, preturile si tarifele sunt reglementate pe piata romaneasca ( nu se misca liber)
    va aplica masuri si in favoarea consumatorilor, pentru ca pina acum toate majorarile au fost facute doar in favoarea austriecilor, italienilor sau francezilor. De consumatori cine se ocupa? Ce trebuie sa intelegem noi, ca romanii trebuie sa geama sub povara darilor, iar strainii trebuie sa faca profit cit mai mare. Asa este?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *