Locatarii unui bloc din municipiul Botoșani sunt revoltați de două avarii la rețelele de apă caldă și apă rece. Ei se plâng că apa, care provine de la conductele poziționate în exteriorul blocului, le-a inundat subsolul. Deși au sunat la dispeceratele furnizorilor de energie termică și apă, oamenii sunt ignorați de peste două luni.
Se întâmplă pe Aleea Constantin Gane Nr 5, acolo unde oamenii spun că apa din conductele sparte în afara blocului le-a inundat și subsolurile.
„În septembrie 2025, au apărut doua avarii: una la Moder Calor țeavă de apa calda (in colțul din dreapta blocului), respectiv una la apa rece NovaApaServ (in colțul din stânga al blocului). Președintele Asociației 30 a sunat la cele două dispecerate pentru a înregistra deranjamentele. I-au comunicat că vor fi remediate in cel mai scurt timp. In data de 27 septembrie, văzând că nu s-a modificat nimic în stadiul sesizarilor, am sunat și eu pentru a înregistra din nou deranjamentele. Am primit și eu asigurarea că vor fi remediate cat mai urgent”, povestește Ovidiu Bicu, locatar din blocul respectiv.
Pe 2 decembrie 2025, locatarii au constatat că subsolul blocului este inundat, iar apa vine din exterior și este apa calda. Au revenit cu telefon la Nova ApaServ și Modern Calor pentru a vedea ce se întâmplă cu sesizările lor .â
„Am redeschis alte sesizări (deranjamentele persista, in plus avem un subsolul inundat) am fost asigurat că astăzi (03.12.2025) vin doua echipe sa rezolve problemele. Astăzi cand revin la domiciliu constat că din nou nu sunt remediate deranjamentele. Revin cu telefon la cele două dispecerate unde sunt luat la mișto de ce sun așa de des”, explică Ovidiu Bicu.
Botoșăneanul face apel la autorități să se implice pentru eliminarea pierderilor, dar și a disconfortului creat prin avariile respective.





























