Varianta de traseu pentru șoseaua de centură a municipiului Botoșani a fost stabilită prin studiul de fezabilitate. Care este aceasta!

sosea de centura, stiri, botosaniConsilierii locali vor aproba varianta de traseu pentru șoseua de centură a municipiului Botoșani, din cele trei propuse.

Viceprimarul municipiului Botoșani, Cosmin Andrei, a declarat că în urma analizelor făcute, s-a constatat că varianta viabilă este cea care începe din sensul giratoriu de la Lebăda, va traversa extravilanul Curtești și va ajunge în drum național.

Propunem Consiliului Local o hotărâre prin care stabilim unul dintre traseele care va fi abordat în continuare de firma care execută studiul de fezabilitate cu lucrări suplimentare de prospectare a terenului și de analiză a situației economice și din alte puncte de vedere, care este necesar acestui studiu de fezabilitate. Până în această etapă, studiul s-a făcut pe mai multe variante și fiecare variantă a trebuit analizată. S-au făcut ridicări topo, studiu de trafic și alte analize pe toate aceste variante, pentru că suntem în etapa în care trebuie să decidem pentru a ne încadra în costuri și pentru a tranșa această variantă a șoselei de centuru, pentru care se cere vot atât la Primăria Botoșani, Consiliul Local cât și la Primăria Curtești. Erau trei variante și se merge pe una prin Curtești. Aceste variante s-au analizat și s-au acordat punctaje funcție de lungime, costuri, impactul asupra mediului, criterii tehnico-economice iar în final a reieșit traseul cel mai avantajos. Acest traseu cel mai avantajos este și cel mai lung, mergem spre Vorona iar la Secția Drumuri facem dreapta pe lângă ferma de mere, facem stânga la Curtești, după care prin extravilan Curtești și se ajunge pe drumul național, mai sus de Dedeman”, a precizat viceprimarul Cosmin Andrei.

După studiu de fezabilitate se depune proiectul pentru finanțare, care poate fi din trei surse: fonduri din bugetul local, de la guvern sau fonduri europene.

Hotărârea privind stabilirea variantei de traseu la șoseau de centură ca fi supusă spre aprobare în ședința din 30 mai.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *