Dumitru Brânză, directorul executiv al FC Botoşani este sceptic că demararea unor campanii de publicitate şi promovare a echipei nu va avea un succes prea mare în ceea ce priveste readucerea spectatorilor la stadion. „Nu ne-am îndeplinit obiectivul dar m-am uitat şi la alte echipe. Spre exemplu la Farul erau 150-200 de spectatori pe stadionul aşa de mare. E foarte urât un meci de fotbal fără spectatori. În afară de reclamă şi publicitate s-a făcut tot ce este posibil pentru aducerea spectatorilor la stadion. Au fost emisiuni la radio, difuzoare pe tramvaie, am umblat cu maşina prin oraş, am inscripţionat maşina, autocarul, prezentarea echipei. Putem să facem noi orice, singurii care adus spectatorii la stadion sunt jucătorii. Ei vin dacă au ce să vadă dreptunghiul verde”, a spus Dumitru Brânză care a adăugat: „Spre exemplu dacă la anul vom juca cu Farul, ei vor fi pe locul întâi iar noi pe doi. Sunt convins că nu mai trebuie să fac niciun fel de reclamă şi stadionul va fi plin”. În acest retur, media spectatorilor a fost de 1500 din care aproximativ 800 au plătit bilet.































