Un profesor de la un renumit colegiu din Botoșani a fost agresat de un părinte, fiind nevoie de intervenția unui echipaj de poliție. Este vorba de un profesor în vârstă de 48 de ani de la Colegiul Național AT Laurian, care, potrivit unor surse judiciare, ar fi fost agresat în urma unui conflict spontan pe care l-ar fi avut cu tatăl unui elev de-al său.
Cel care a sunat la 112 a fost chiar profesorul, iar un echipaj de poliție a ajuns la fața locului și i-a luat pe cei doi la audieri. Botoșăneanul acuzat de agresarea profesorului are 50 de ani.
Un alt părinte al unui elev de la Laurian a transmis redacției BotosaniNews un mesaj din care rezultă că „profesorul s-a bătut în oră cu un părinte revoltat că induce panică copiilor”.






























Nu mai este laurianul ce a fost ! NU se fac ore ,părinții sunt revoltați de lucrul acesta !!! Doar la pregătire în particular vor să aibă elevi !
Chihaia având plodul în atl , își permit multe !! Ce nu face domnul Chihaita .., pentru un examen .. Oricum înregistrările audio video de la examen nu le verifica nimeni .. Părinții ,tac și înghit !
Profesorul s a bătut în ora cu un părinte ? Degeaba draga redacție ,Starica are plodul în atl și poliția e cu ei ..
De ce nu vorbeste nimeni cu parintele .Poate are dreptate .Profesolul in cauza este un om dificil care baga spaima in copii .
despre cine e vorba ?
Cazurile de abuz psihologic în școli trebuie investigate serios de autorități. Elevii au dreptul la un mediu educațional sigur, iar poliția ar trebui să se autosesizeze atunci când există suspiciuni de hărțuire.
Lipsa competențelor de comunicare și de gestionare a conflictelor îi face pe unii profesori să recurgă la violetă verbală, jigniri și umiliri. Aceste practici nu sunt metode educative, ci forme de abuz psihologic.
Abuzul psihologic în formă continuată este un comportament repetat de umilire, manipulare emoțională (gaslighting) sau amenințări, care afectează profund starea psihică a victimei, putând duce la traume psihologice, anxietate, depresie sau tulburare de stres post-traumatic.
În loc să fie sprijiniți să învețe și să se dezvolte, ei sunt descurajați și retrași, ceea ce poate avea efecte pe termen lung asupra performanței școlare și a sănătății emoționale.
Problema nu este doar la nivel individual, ci la nivel de sistem. Statul și instituțiile educaționale nu implementează mecanisme eficiente de protecție a copiilor.
Lipsa unor politici clare de prevenire și sancționare a abuzurilor face ca aceste comportamente să fie tolerate sau ignorate.
În loc să fie un spațiu sigur, școala devine pentru mulți copii un mediu ostil.
Investigațiile realizate de Rise Project arată că abuzurile și hărțuirea în școli și universități din România sunt fenomene răspândite și documentate. Harta abuzului prezentată de ei evidențiază numeroase cazuri în care elevii și studenții au fost victime ale comportamentelor abuzive din partea cadrelor didactice. Aceasta confirmă că problema nu este izolată, ci sistemică.
Nu putem vorbi despre educație autentică atâta timp cât unii profesori perpetuează abuzuri afectând profund starea psihică a victimei. Este nevoie de un sistem educațional care să lupte pentru drepturile copiilor, să formeze cadre didactice competente și să sancționeze ferm orice formă de abuz.
Este important să recunoaștem că nu toți profesorii pot fi judecați prin prisma unor cazuri izolate, însă, asemenea oricărui domeniu, există și situații problematice. Articolul prezentat pare să pună accent mai mult pe protecția cadrelor didactice, dar rămâne întrebarea esențială: cine asigură protecția copiilor?
Harta abuzurilor din Romania: https://www.riseproject.ro/harta-abuzului-si-hartuirii-in-scolile-si-universitatile-din-romania/
La ce conducere are acest colegiu ,nu ne mai mira …atitudinea acestui cadru didactic ! Directoarea adj nu și face orele de chimie ,dar tipa la ei .. rar .. când intra la ora ! Ca și cum ea ar fi ,, superman ,, la vârsta ei