La 33 de ani, o tânără din Botoșani a ales să își urmeze un vis mai vechi și să intre în lumea antreprenoriatului. Deși contextul economic nu este întotdeauna cel mai prielnic, Marilena Anton a demonstrat că pasiunea și curajul pot fi ingredientele unei afaceri de succes, chiar de la zero.
Botoșăneanca și-a lansat oficial propriul magazin de haine, dar nu unul fizic, ci unul adaptat la dinamica actuală: o afacere exclusiv online, într-un domeniu minunat: hăinuțe și accesorii pentru copii.
Dorința de a avea propria afacere mocnea de multă vreme în sufletul Marilenei, dar după o perioadă de pregătire și documentare, a decis că este momentul perfect să pună planul în aplicare. Așa a apărut anoucka.com.

„Cineva în istorie a spus că „Nu există doar cele șapte minuni ale lumii în ochii unui copil. Ci șapte milioane ”. Iar noi credem că fiecare fetiță trebuie să vadă minunățiile acestei lumi – începând cu a se vedea pe sine. De aceea am fondat Anoucka The Brand – o linie exclusivă de haine lansate ca articole în ediție limitată, inspirate de regalitatea spaniolă. Toate ținutele sunt create mixând pasiunea românească și eleganța latină, înflăcărată, și folosind doar materiale premium, confortabile și rafinate. Creată special pentru fetițe distinse ai căror părinți apreciază profund luxul clasic, unic și creativ, brandul Anoucka împletește cu succes universul copilăriei cu fashion-ul, dând astfel naștere unei case regale a modei pentru copii”, precizează tânăra botoșăneanca.
Astfel, părinții și bunicii pot explora de acasă, cu doar câteva click-uri, minunățiile pentru copii Anoucka, un brand românesc care a apărut în Vogue, Elle și Forbes.






























