Pacienţii externaţi din Spitalulul Judeţean de Urgenţă „Mavromati” Botoşani sunt puşi să evalueze calitatea serviciilor medicale de care au beneficiat. Conducerea unităţii medicale le cere botoşănenilor să ofere, printr-un SMS, un feedback cu privire la condiţiile de spitalizare.
Pacienții care se externează din Spitalul Județean Botoşani primesc, la o săptămână de la externare, un mesaj prin care evaluează calitatea serviciilor acordate în timpul spitalizării, însă procentul de răspuns la SMS-urile primite este sub 10%.
„Rugăm și încurajăm toți pacienții care primesc SMS la externarea din spital să ne transmită pe această cale aspectele pozitive și negative din perioada spitalizării pentru a putea îmbunătăți calitatea actului medical, calitatea îngrijirilor, cât și comunicarea cu pacienții și aparținătorii”, a afirmat managerul spitalului, Corneliu Prepeliţă.
Acesta precizează că răspunsurile la SMS-uri nu presupun costuri suplimentare.






























