Pacienţii externaţi din Spitalulul Judeţean de Urgenţă Botoşani, puşi să evalueze calitatea serviciilor medicale

Pacienţii externaţi din Spitalulul Judeţean de Urgenţă „Mavromati” Botoşani sunt puşi să evalueze calitatea serviciilor medicale de care au beneficiat. Conducerea unităţii medicale le cere botoşănenilor să ofere, printr-un SMS, un feedback cu privire la condiţiile de spitalizare.

Pacienții care se externează din Spitalul Județean Botoşani primesc, la o săptămână de la externare, un mesaj prin care evaluează calitatea serviciilor acordate în timpul spitalizării, însă procentul de răspuns la SMS-urile primite este sub 10%.

„Rugăm și încurajăm toți pacienții care primesc SMS la externarea din spital să ne transmită pe această cale aspectele pozitive și negative din perioada spitalizării pentru a putea îmbunătăți calitatea actului medical, calitatea îngrijirilor, cât și comunicarea cu pacienții și aparținătorii”, a afirmat managerul spitalului, Corneliu Prepeliţă.

Acesta precizează că răspunsurile la SMS-uri nu presupun costuri suplimentare.

Urmareste-ne pe Google News

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *