Primăria Botoșani încheie un nou contract, pentru patru ani, pentru întreținerea străzilor din municipiu. Lucrările pentru următoarele 48 de luni vor fi executate de societatea comercială Conrec SRL, care și-a adjudecat licitația organizată de administrația locală.
Contractul având ca obiect “Reparaţii curente şi întreţinere străzi modernizate, nemodernizate şi marcaje rutiere”, dintre Primărie și Conrec, ar o valoare de 44,23 milioane de lei.
Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent care urmează să fie atribuit pe durata acordului cadru de lucrări este de 18.251.939,62 lei fără TVA. Este necesară execuția următoarelor lucrări:
- plombări cu mixtură stocabilă la rece, pavele sau mixtură asfaltică la cald: estimat max. 6.100 m²;
- reparații îmbrăcăminți asfaltice într-un strat sau două straturi: estimat max. 49.000 m²;
- reparație întreg sistem rutier pentru străzi categoria I, II, III, IV: estimat max. 53.500 m²;
- amenajare locuri de parcare și extindere carosabil: estimat max. 6.000 m²;
- reparații sistem rutier cu pavele: estimat max. 400 m²;
- reparații carosabil cu piatră cubică din granit (8x8x8 cm): estimat max. 200 m²;
- reparații sistem pietonal/ trotuare cu asfalt: estimat max. 3.050 m²;
- reparații sistem pietonal/trotuare cu pavele de diverse grosimi: estimat max. 28.100 m²;
- reparații trotuare cu plăci de granit fiamat (gros.3cm): estimat max. 150 m²;
- montat/demontat bordură mare (20x25cm): estimat max. 30.000 m;
- montat/demontat bordură mică (10x15cm): estimat max. 29.100 m;
- ridicat cămine la cotă și înlocuire placă de beton 150x150x20/120x120x15 cu ramă si capac, cămine carosabile/necarosabile: estimat max. 410 buc.;
- racordare cămine guri de scurgere noi tip A1: estimat max. 270 buc.;
- colmatare crăpături și rosturi: estimat max. 400 m;
- reparare drumuri prin scarificare, reprofilare și cilindrare, cu adaos de material pietros de diverse sortimente: estimat max. 118.000 m²;
- reparare drumuri prin reprofilare și cilindrare, fără adaos de material pietros: estimat max. 100.000 m²;
- execuție rigole din beton turnat monolit sau din dale refolosite: estimat max. 200 m²;
- marcaje rutiere cu vopsea sau termoplaste: estimat max. 47.000 m²;
- execuție ziduri de sprijin: estimat max. 100 m; – așternere pămînt vegetal spații verzi: estimat max. 1.000 m³;
- demontat și montat indicatoare rutiere, fără procurare: estimat max. 150 buc; – montare și demontare coșuri de gunoi, fără procurare: estimat max. 50 buc;
- montare și demontare bănci, fără procurare: estimat max. 50 buc;
- montare și demontare gard metalic, fără procurare: estimat max. 300 buc;
- executat rigolă carosabilă cu capac prefabricat/cu grătar metalic: estimat max. 550 m;
- execuție podeț cadru C2(8 cadre): estimat max. 1 buc;
- aducere la profil a acostamentelor prin tăierea pe gros.de 10 cm: estimat max. 4.000 m²;
- desfundare manuală a șanțurilor și canalelor de scurgere: estimat max. 500 m³.































sper ca nu o sa lucreze ca pe Dr Tatarilor ,strada este cand mai lata cand mai ingusta .
Lucrari de intretinere la care nu se mai stie cat si cum se lucreaza. Se pot sifona bani publici fara frica. Politicienii si constructorii au intelegeri bune. Dirigintii de santier, proiectantii, managerii de proiect de la primarie, inspectorii de la constructii, consultanta sunt niste figuranti. Pietonalele din Centru Vechi, din Parcul Eminescu, Unirii, Bancar sunt distruse dupa aprox 10 ani de utilizare. De unde se fura mult lucrarile nu sunt trainice. Nimeni nu urmareste onest cum se cheltuiesc banii publici.