Experiența unei femei din Iași, la Serviciul de Pașapoarte din Botoșani. „Rar în 35 de ani am întâlnit așa suflete”

coada la pasapoarte- BotosaniO femeie din Iași a transmis un mesaj la adresa angajaților Serviciului de Pașapoarte din Botoșani, care a devenit la scurt timp viral. Ștefania Florea a mărturisit că a rămas impresionată de felul în care a fost tratată de către angajații acestui serviciu și că în 35 de ani rar a întâlnit așa ceva.

„Nu sunt din Botoșani (și îmi pare rău) ci vin din județul Iași dar aș dori să vă împărtășesc experiența surprinzătoare pe care am avut-o astăzi în Botoșani și mai exact la Direcția Pașapoartelor. Venind dintr-o țară străină și având pașapoartele copiilor expirate a trebuit să le fac de urgență și fără programare deoarece într-o săptămână trebuie să mă întorc înapoi în străinătate (din păcate).În Județul Iași, Bacău totul ocupat și nu se poate face de urgență nicăieri, plus ca până acum când am fost în zona noastră cu tot cu programare numai experiențe neplăcute am avut!Doresc prin această cale să mulțumesc din inimă personalului de la Direcția Pașapoarte Botoșani: Oameni cu răbdare, profesionalism și suflet de milioane!!!Nimic nu se compară cu acești oameni și sentimentul pe care îl dau !!! Rar în 35 de ani am întâlnit așa suflete! Mulțumirile mele sunt prea puține în comparație cu ceea ce demonstrează ei . Dumnezeu să le dea numai sănătate iar eu voi fi recunoscătoare toată viața pentru asta! Cu stimă și respect”, a scris femeia, al cărei mesaj a stârnit nenumărate reacții.

Printre cei care au reacționat s-a numărat chiar șeful Serviciului Public Comunitar de Pașapoarte din Botoșani, comisarul-șef de poliție Alin Popovici.

„Mulțumim pentru gândurile frumoase! Ne dorim doar să ne facem serviciul așa cum ne dorim să fim și noi tratați când ne adresăm altor instituții. Trebuie să fie doar normalul mult dorit de fiecare”, a precizat acesta.

De ani de zile, contribuabilii se plâng că angajații instituțiilor publice  se comportă urât cu cei care, de nevoie, ajung la ghișeele la care aceștia lucrează. Așa se face că a devenit deja o obișnuință să fii tratat fără empatie și respect, iar atunci când ți se răspunde cu aceeași amabilitate cu care te adresezi rămâi uimit. De fapt aceasta ar trebui să reprezinte normalitatea…

 

Urmareste-ne pe Google News

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *