Campanie inedită derulată de o mare companie din Botoșani. „Distracția nu trebuie să se termine tragic”

Campanie inedită derulată de o mare companie din Botoșani. Este vorba de compania Prodalcom SA, cea care produce renumitele băuturi spirtoase Voronskaya și Ștefan cel Mare, care a a decis să facă apel la populație, în special la tineri, să consume alcool în mod responsabil și să nu conducă sub influența alcoolului.

Prodalcom a postat pe gardul unui teren pe care îl deține în zona ultracentrală din municipiul Botoșani, la intersecția dintre Bulevardul Mihai Eminescu și Marchian, bannere cu mesaje  de genul „Distracția nu trebuie să se termine tragic” sau „Când reflexele dorm, accidentele se trezesc”.

Pe un alt banner, a fost făcut un bilanț al accidentelor din ultimii zece ani.

Astfel, în ultimul deceniu s-au înregistrat 10.256 accident, cu 8.350 persoane rănite grav și 1.556 persoane decedate.

Urmareste-ne pe Google News

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *