BCR opreste temporar accesul la serviciile oferite prin Contact Center

Banca Comerciala Romana (BCR) opreste temporar, incepand de sambata 28 august 2010, ora 00:00 pana luni, 30 august 2010, ora 08:00, accesul la serviciile de informare generala oferite prin Contact Center BCR. Oprirea temporara are ca scop efectuarea unor lucrari de intretinere si mentenanta. BCR va asigura in aceasta perioada continuitatea serviciilor de urgenta: BCR Asistenta Carduri si BCR Suport Tehnic, care vor fi disponibile 24/7. Totodata, clientii Alo 24 Banking BCR vor putea solicita informatii personalizate si vor putea efectua tranzactii in intervalul normal de functionare 8:00-22:00. Intreruperea va viza doar serviciile de informare generala: InfoBCR, InfoBpL si contactarea clientilor care au solicitat informatii prin e-mail, prin intermediul portalului BCR si a site-urilor partenere, sau din aplicatia Click 24 Banking BCR. Solicitarile primite de la clienti prin aceste canale de comunicare vor fi analizate incepand de luni, 30 august 2010.